5 سال پیش 12 اسلاید 161 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (105)
  • میاین جرعت یا حقیقت ؟

  • خب کیا حاضرن ؟

    • عسل حاضر

    • غزل حاضر ولی خیلی خوابش میاد

    • حاضر🔪😐

    • ثنا حاضر🖐🏻😛🤞🏻🍫😌😂

    • حاضر😉

  • سلام😉
    گفته باشم من هستم اینجا ولی ممکنه کم باشم
    کارام زیاده ببخشید 😕

  • غزل:من چرا خوب نیستم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چون الان مستومم که با داییم داشتیم دعوا میکردیم زیر پایی گرفت دستم و پام پیچ خورده سرم خورد به لبه ی مبل خیلی درد دارم
    من:آخ اره زیر پایی خیلی بده داشتیم با رفیقام جرات حقیقت بازی میکردیم من ۲بار جرات رو انتخاب کردم دفعه اول یه نصفه لیوان روغن مایع خوردم🤢😫دفع دوم یه زیر پایی بهم زدن خوردم زمین اون لحظه اول حس کردم قلبم داره تو دهنم میزنه بعد یخورده گذشت هرچی خورده بودم بالا آوردم🤦‍♂️

    • 🤣🤣

    • روغن مایع که خوشمزست من حتی تخم مرغ خام هم خوردم😐😂😂😂
      من فقط حقیقت رو میگم 😂😂😂

    • واای داداش چه بد😕😕😕

    • الهی روغن مایع خوردی
      من هم کم نیاوردم خودمو زدم به مریضی انقدر جیغ کشیدم که باور کرد اومد بالای سرم میگفت غزل نفسم حالت خوبه عشقم حالت خوبه البته این نفسم و عشقم در حد دایی هست نه رل پس نرین منحرف شین خوب منم اومدم بگم نه خوب نیستم که ضعف رفتم از خنده بعد که فهمید ایسگاش کردم گفت ای درد ای مرز کسافت ترسیدم

    • 😂😂😂🤣🤣🤣

    • 😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • غزل خوبش کردی😂😂😂😂😂

    • اوهوم کوثر ولی باز هم من شیطنت کردم
      رفتم چایی داغ داغ برداشتم ریختم تو صورت معین بدبخت

  • سلام
    اجازه دارم بیام🖐🏻🙂

  • Hello siavash I'm Elina
    بله می دونم

  • خب جرعت یا حقیقت بازی کنیم ؟

  • نیومده باید برم

  • سلام بر دوستان چطورین؟😉

    • خوبیم

    • هی اصلا خوب نیستم اعصابم خط خطیه

    • خوبع😐

    • خوب تو چطوری

    • عه غزل برای چی خوب نیستی؟

    • ممنون بخوبیت

    • حوصلم سر میره😑

    • من چرا خوب نیستم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      چون الان مستومم که با داییم داشتیم دعوا میکردیم زیر پایی گرفت دستم و پام پیچ خورده سرم خورد به لبه ی مبل خیلی درد دارم

  • خب حالا کیا نیستن بگن 🗡🗡🗡

    • وقتی نیستن چجوری بگن؟😂

    • من😂😂😂

    • پس شادان برا امشب آماده باش 😈😈😈

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.