ناظر جون جدت منتشر کن... :))
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظر جون جدت منتشر کن... :))
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
افلاین چرا؟
عامم ساری نتونستم گوشی دست بگیرم برا همین دارم بهت دیر جواب میدم... عا خب جواب سوالی... فقط یه ذره چصی اومدم... چیز دیگه ای نیست... 😹💖
پس معلوم شد هست 😐🤝🥲
راحله:اتفاق بهتر از اینکه باهات آشنا شدم نیوفتاده 🫂🤍🍓
من:من حسودی نمیکنم👩🏽🦯🤏🏼
من بچه خوبی ام حسودی کردن کار زشتیه👩🏽🦯
میدونم که نباید حسودی کنم...چون من نیازی ندارم حسودی کنم👩🏽🦯🤏🏼
راحله...برو تستم👩🏽🦯🤏🏼
اجییی...😹🤏🏻🍺
چشم😹💙🦫
جررررر 😔😹
فداتتتتتت شممممممم عررررررر مرسیییییی 🤧🤧🤧🤧💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
ادیتتتتت عالییییی قودددپپپپ 🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲❤❤❤❤
خودانکنهه... 🥺💖💖
ممنونم💖💜🥺
هایبیب💫🦋
محپارکرزیهستم🙃🍓یهسولوییستتازهکارازکمپانی𝙿𝙹𝟻هستم🧸💞
بهفناممیگمکندی☁️🍭خوشحالمیشمتوهمیهکندیبشی🥥💕
صاریبابتتبلیغتستتلایکشداگهناراحتیبگوبپاکمکیوتم^-^
اوهوم چرا ناراحت بشم؟!.. 🥺 فایتینگ💙🙂
بوصبهت😚💞