4 سال پیش 5 اسلاید 44 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (127)
  • من چطوری الان حسودی نکنم؟!
    چجوری حسودی نکنم اونم موقعی که تولدتون توی یک روزه...توی یک ماهه...توی یک ساله...چجوووورررریییی حسودیی نکنممم هااا؟!😐💔
    فعلا دوربرم آفتابی نشین اعصاب ندرم👩🏽‍🦯

    • جررررررررر 😂😂😂❤❤❤

    • خب ببین غیر حسودا که حسودی نمیکنن ولی تو چون خیلی حسودی، حسودی میکنی.. 😹😹🦫🤏🏻

    • فالوم کن بهم کام بده

    • وندامممم، بدو کارم ضروریه

  • تولدش مبارک 💛💛🧡🧡

  • تولد کیهه

    • من 😹🌸

    • عــــه مبارک ظاهرا لاو یر سلف بی تی اس زیاد روت تاثیر گذاشته😂❤

    • ن تولد یکی از اجیام بود این تست برای اونه 😐🖐🏻
      ولی تولد خودمم بود ، اخرش به هردومون تبریک گفتم 😐✌🏻
      مرسی :]💙

    • اهان آخه من طبق معمول دو جمله بیشتر نخوندم :/

    • جر😔😂

  • عاجی میشه تست اخرمو ببینی؟^-^

  • عاا... عاشختمم.. 🥺💜

  • به خاطرت بودنت از خدا خیلی خیلی ممنونم 💜🍓🥺

    • می توووووو 💛🤧🥺🤧🤧🤧🤧💖💖💛💖💛

  • ممنونم وندا... :)) 🥺💙

  • هققق تولد خودت خیلی هپی ترررر... :)))) 💙🥺

  • از خودم خیلی ممنونم که توی روز تولدت به دنیا اومدم... 😂🥺💙

    • عررررررررررررررر 🥺🤧😂💛💛💛

    • هیچکس:
      من:😐💔
      و دوباره من:😐💔
      و همچنان من:😐💔

    • خو چیه من پا زدم... 😹🤏🏻

  • هققق... فدات شم الهی... 💖🫂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.