4 سال پیش 12 اسلاید 1,096 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (69)
  • مهر هستم 😐🤭همش درست بود واقعا درست بود

  • imageKimia౨ৎ
    مدتی نیستم

    اردیبهشت حق حوصلم سر میره به بقیه کرم میریزم😂😂
    عالی😘

  • من متولد اسفندم 24 چهارم تولدمه منتظرم یه اسکلیم بهم تبریک بگه ولی مطمئن نیستم بگه خیلی بددردیه حالا 24 هم مگه میرسه 😐💔💔

    • دیگه به ۲۴ اسفند کم مونده
      از الان تولدت رو تبریک میگم 🤗💖
      راستی ممنونم که تست هامو لایک کردی 💞

    • ممنون 💜💜:)
      خواهش می کنم واقعا تستات عالیه 💜💜

    • مرسی 💞
      راستی یه سوال دختری یا پسر ؟

    • من دخترم تو دختری یا پسر ؟؟💜

    • منم دخترم

  • شهریورم
    همش درست بود بجز آشپزی دستپخت خیلی خوبه تینو بقیه میگن من نمدونم

    • من یه دوست شهریوری داشتم که همیشه غذا رو خراب میکرد 😑💔 بخاطر همین گفتم
      و خوشحالم که بقیش درسته 💖

  • من اردیبهشتم و دقیقا درسته من خیلیییییی لجبازم 😂 خودمم قبول دارم 😂

    • رکسی اتفاقا اردیبهشت رو از روی ت و آدری نوشتم 😂😂

    • 😂😂😂😂😂😂 درستهه

    • 😂😂😂

  • مرداد:|👩🏻‍🦯

  • تیرماهیم🙂💔
    دوستی«واقعی»ندارم که بخوام فراموشش کنم🙂💔

  • اذری هستم

    عاااااالیی بودددددددد😁

    • ممنون
      و آذری ها فوقعالده ان

    • ممنون عزیزکم💓

  • خردادیم و عالی بید😍😍😍

  • عین حقیقت بود مردادیا
    مح خییییییییییییییییییییییلییییییییییییییییییییییییی مهربونم ولی همه فکر میکنن مغرورم که اصلااااا نیستم
    🥺

    • اشکال نداره خودتو ناراحت نکن
      حرف مردم مهم نی 👌
      مهم اینکه خودت بدونی آدم مهربون هستی

    • واییییییییییییییییییییییییییی عشقم مرسی خوشگلم🥰🥰🥰🥰🥰🤗🤗🤗💖💖💕💕

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.