4 سال پیش 12 اسلاید 1,292 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (32)
  • واییی اب اناناس 😂😂😂😂

    • بل بل اینا از تهیونگ بعید نی🌚😂 ول یسم تر از خود عکسه ذهن ارمیه که اینو ساخته

    • اره ذهنش واقعا سم بوده ارمیه 😐😂

    • بل بل در سم بودن فندوم ارمی شکی نی🌚😂

    • اون اصن صددرصد

  • اگه من شاه بودم و منتظر موندی چه قرتی بازی که بی تی اس کنسرت داشت من رفتم کنسرتشون آرمی هستم اما عشق و علاقه به خود را از بی تی اس یاد گرفتم و منتظرم بی تی اس قبول کنه تو همه جای ایران کنسرت بزاره وای قبول کردن موسیقی مورد علاقه خود را در این مسابقه ببرم

    • اگه شاه بوید میگفتی بی تی اس بیاد ایران؟
      چه شاه خوبی🌚😂

  • اگه من شاه مسعود جان خوبی بود الان دارم دوست
    این چه چرتیه 🫂👌😐

  • گذاشتمش‌توی‌لیستم‌بفالووو!^^•❤️🐻•

  • من اگه شاه بودم بازم میخوابیدم
    واتت😐 چیزی نیست کیبوردم حرف حق رو زده فقط 😐👏👏

  • جععععرررررررررر 🤣 خیلی سم و حق بودن 😂
    اسم اکناتت واییی 🤣🤣
    لایک 😊

  • جرر همه حققق 😐😂😂🚶‍♀️

  • عالی بود 😹😹
    لایک شد به سوسکه بگو نیاد منو بقوله 😐😐
    ج.چ: اگه من شاه عباس صفوی و شهرام ناظری و لوریس چکناواریان هنرمند و به وجود آمده در آن زمان به بعد ثبت نام در سال های اخیر در ایران است (این داستان ادامه دارد😐💔)
    چی بود خدایی 😐😐💔💔

  • تو اسلاید ۷ شوگا خیلی نازههههههه😍

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.