۱۰ تا از باحال ترین اسکرین شات ها که کردم گرفتن رو میزاریم 🤣🖖 لایک کامنت و فالو فراموش نشه😍🤩
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
۱۰ تا از باحال ترین اسکرین شات ها که کردم گرفتن رو میزاریم 🤣🖖 لایک کامنت و فالو فراموش نشه😍🤩
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اس ۵ میشه پسرم😀😀
چون مادر پسر دخترم میشه دخترم بعد برادر مادر پسر دخترم میشه پسرم😂😂
صب کن من اصن بچه ندار_
5-مادر پسر دخترت میشه همون دخترت
برادرشم میشه پسرت
اسلاید پنج میشه پسرت
اسلاید سه
کدوم ناظری اینو تاییییییید کرده
ولی خیلی سم بود
فالویی بفالو
شدی
اسلاید پنج:پسرت:/🌸
😘😘
🌸💜
من هرچی حساب میکنم اسلاید پنج نوه منه!😂
من حساب میکنم میشه جد ثالث ام😂
😂
اسلاید 5 = برادر خودم میشه 😂😂
😂😂😂😂😂
نمیدونم طبق محاسبات من اینطوری شد 😂😂
اسلاید 5
برادر مادر پسر دخترت
خب برادر مادر پسر دخترم(خودش داره میگه دخترت)
برادر مادر پسر دخترم میشه پسر من
چون مادر پسر دخترم خود دخترمه دیگه برادرشم میشه پسر من
انیشتینم واس خودم😂😐
من هنگ کردم😂
اسلاید ۵ میشه پسرت
ببینید برادر مادر میشه دایی
دخترت بچه داشته باشه دایی نوت میشه پسرت
گرفتید😎🤨😅😂
ولا نه😂