4 سال پیش 10 اسلاید 35 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (45)
  • عاخی خیلی کایوطن چ خوب ک حالشون خوبح🥺⁦♥️⁩
    میگم رونیا خوش ب حالت هرچی تست میزاری منتشر میشه من هر تستی با موضوعای مختلف میزارم رد میشه ب طوری ک ناظرا دیگ کلمو کندن:///💔💔💔💔

    • مرصی کیوتمم:))🍓🌸
      راستش من ناظر هستم
      کی تست ساختی یکی از کامنتمو ریپ بزن من منتشرش میکنم:)))

  • رونیا‌خعلی‌کایوتی🙂🚶🏻‍♀️:/
    مح‌الن‌چجوری‌توصیفت‌کنم‌اخههه👊🏻🍓•-•
    با‌اینکه‌دخترم‌روت‌ک.ر.ا.ش‌زدم‌ععر☁️💕^^

    • واعیی تنکص لاولی گرل•-•💕
      عررر ذوق مرگ شودم^^😹
      عی ژاان؛تنک بیب لاو یو⛅:)

  • چیقدر کیوتتت🫂💙
    جیغغغغغ🥑🍃

  • خانم کیم فردا میاین باهم بریم گردش؟دلم میخواد باهات بگردم..🙂:)
    عوک؟مشکلی ک نداری؟

    • سلام کوکی^-^
      بله عزیزم حتما💕🍦
      عوکی!نه کیوتم:)

    • مرصی-!🌻

    • کوکی من بخشیدمت اره میخواستم اینو بگم

    • یااااا کوکی تو بدون من جایی نمیری سنستسمکطسم منم میامممم پلیزززز

    • پریدن رو کولت``

    • فداتشم رونی تستو ساخته تو بررسی هس
      کاش دیشب میگفتی بودییییی🥲...

    • بنظرم یبار ۴ تایی بریم (من،تو،ته،رونیا)؟؟
      حالا کی ته و تو وقت داشتید بگییید

    • 🥲ممنونم:)

    • 🥲م‌ر‌دم

    • نه من مشکلی ندارم نگو ببخشید بعدشم من خودم اومد که بگم نمیتونم بیام:) راستش یکی برگشته حالم یکم چیز شده شما خودتون باید من نمیتونم بیام ببخشید

    • نه من مشکلی ندارم نگو ببخشید بعدشم من خودم اومد که بگم نمیتونم بیام:) راستش یکی برگشته حالم یکم چیز شده شما خودتون باید من نمیتونم بیام ببخشید

    • هوم البته

  • هایییی ا نی👋
    ای میص یوووو🥺
    خوبی؟بهتری؟❤
    ((امیدوارم زودتر حالش مثل قبل شهه))♥️😸

  • چنگده کایوتن🥺🍓
    انشالله زود خووووووب بشه کوچولو•-•

  • امیدوارم زودتر گود شه:)مراقبش باش-! مراقب خدتم باش-! داداشی کنارته،خوب؟ افرین کیوتم •-•🍓🎐

    • ممنونم کوکی:)🐇
      چشم عوک
      منم کنار داداشی هصدم بانی کوچولو🐰
      ^~^

    • جییییییییغ بانی 🌸🍓🎐😹

  • تو ازشون پیشی تری که😐😹🍓
    امیدوارم زودی خوب شن^^

  • کاملا خوب میشن اصلا نگران نباش خب؟
    کیوتتتتتتتتت

  • وای میخواممممممممم😭😹

    • 😹⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢⃢❤

    • بفرما😹🧋🍮

    • مرسی🥲😸

    • نوش جونت:)

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.