6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
آدم احساسی هستی
سعی میکنی به دیگران کمک کنی بعضی اوقات از خود گذشتگی میکنی آدم عالییی هستی آفرین اینطوری ادامه بده
مجموع امتیاز شما250 امتیاز
آدم احساسی هستی
سعی میکنی به دیگران کمک کنی بعضی اوقات از خود گذشتگی میکنی آدم عالییی هستی آفرین اینطوری ادامه بده
در عین احساساتی بودنم زود عصبی میشم،تقزیبا میشه گفت 99٫9 زندگیم و همش حرص خوردم😪
آدم احساسی هستی سعی میکنی به دیگران کمک کنی بعضی اوقات از خود گذشتگی میکنی آدم عالییی هستی آفرین اینطوری ادامه بده
من ۲۳۰ شد امتیازم
نتیجه تست
آدم احساسی هستی سعی میکنی به دیگران کمک کنی بعضی اوقات از خود گذشتگی میکنی آدم عالییی هستی آفرین اینطوری ادامه بده
درسته اما احساساتم رو نشوم نمیدم برای همین بقیه فکر میکنن من خیلی سردم
نتیجه خیلی خوبیییی گرفتی اره منم احساساتم رو نشون نمیدم
همزاد؟؟ 😀