چی بگم؟😐
18 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
چی بگم؟😐
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ج چ:
توایس
بلک پینک
ایتزی
بی تی اس
اورگلو
جی ایدل
اسپا
دریم کور
ردولوت
لایت سام
ان میکس
آیو
گرلز جنریشن(دیسبند نشدن عزیزان فقط 5 سال فعالیت نداشتن
ترای بی
لسرافیم(دبیو نکردن
همینا دیگه😸
همشونم گرل بندن جز بی تی اس😐اونم زیاد فنش نیستم😐
یا خدا😐
چقد زیادن😐😹
خدایا از دست این کیبورد دریم کچر شده دریم کور😐
😹😹😹
من فففففققققطططط بی تی اس
بی تی اس و بلک پینک
ج.چ:بی تی اس.بلک پینک.دریم کچر.توایس.ایتزی.استری کیدز.ترژر.تی اکس تی.جی ایدل.جی فرند.بیگ بنگ.سوپر جونیور.اکسو.گاتسون.یونیورس.ناتی.وان آس.وان وی.ویکی مکی.توانیوان.انهایپن.گلدن چایلد.د بویز و...
آستری ک یدز ، بلک پینگ،ایتزی ، بی تی اسسسسس، اکسو تمام
بی تی اس
چ.ج بی تی اس، بلک پینک ،استزکیذی ،ایتزی ،توایس ، دریم کچر و خیلی های دیگر 🤣
13 دقیقا خودم بود👍