4 سال پیش 6 اسلاید 301 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (18)
  • روباه
    جغد(و د هل؟!)
    ارمشبخش و واجب
    گاهی ترسناک گاهی میخامش

  • گرگم پارنترم روباه و اقیانوس نفرت انگیزه. تاریکی از وجودمه. 🙂

  • خوش اومدی عزیزم☺️💕
    1_ببر
    2_لاکپشت
    3_اقیانوس خیلی قشنگه، به من ارامش میده، انگار میتونم باهاش درددل کنم و اون به حرفام گوش بده، راه رفتن روی ماسه های دریا واقعا لذتبخش هست☺️
    4_تاریکی ترسناکه همه ش حس میکنم تو تاریکی یکی کنارمه و نگاهم میکنه😖

    • ممنون عزیزم'●♤♤
      ترکیبش عالی میشه ببر و لاک‌پشت
      نظر منم درمورد اقیانوس و تاریکی همینه

    • 💖☺️

    • اما من به نیگا کردن موجوداتی که نمیبینمشون عادت کردم. حس خوبیه😂😂😂

    • فالویی بفالو

    • افرین به تو😂❤🌙

  • خوش آمدی به تستچی

  • ۱-روباه
    ۲-عقاب
    ۳-به نظرم اقیانوس ترسناک ولی قشنگه🐬
    ۴-تایکی.... ازش خوشم نمیاد🌚
    حیح... چه احساسات عجیبی دارم💔🙂🥀

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.