😐😐😐😐😐😐
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
😐😐😐😐😐😐
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
منم یک بار کرونا عادی گرفتم انشا الاه خوب شی تو و خانوادت راستی اجی میشی چند سالته خودن 12 سالمه اسمم یلداس دوستم منو ادرین یا کت نوار صدا میکنه و 1 ساله ارمیم و 3 سال میراکلور
این تستو خیلی دیر ندیدی من الان خوب شدم
چرا که نه آجی میشم الهام میباشم 11 سالمه
الان 8 ماهه آرمیم 4 ساله میراکلورم
ممنون اجی منم شهدیور میرم تو 4 سال میراکلور و 1 ساله ارمیم مهر میرم تو 2 سال خدما به بنگتن
من 4 بار کرونا عادی گرفتم( ببین تو چه وضعیتی هستیم که به کرونا، قبلی میگیم عادی) جون سالم به در بردم پس نگران نباش🤣😂🤣🤣فقط بخند ببینم خنده هاتو🤣😂🤣😂😐بعد معلم میگه دوران کرونا را چطور گذراندید انشا من: زنده ماندیم پایان🤣😂😐
😂😂😂😂
سلامت باشی 😐🤌
دیگه با کرونا دوست شدی
منم گرفتم خوب شدم الان همه خانوادمون مریضن جز من . من خیلی بااا اوردم اونقدر که نفسم بالا نمیومد
من نزدیکای صب یه طب و لرزی گرفتم از خدا مرگمو میخواستم 🤌
انشالا مامان و باباتم خوب میشن
فقط مواظب خودت باش
مرسی
یا جد ویروس:|
دیگه ما گرفتیم
:||
یا علیییییییی
خدا شفات بده
سخته ؟ من بگیرم میمیرم یا خدا
نه زیاد سخت نیست ولی مودونی چیه قراره یه گلو دردی بگیری از خدا مرگ بخوای😐😑
😂💔
منم داشتم دوسه روزه خوب شدم :/
مبارکه
وای عزیزم انشالله زود خوب بشید
ایشالا
❤❤
انشالله به سلامتی میگذرونی بد به دلت راه نده :-)
راست میگی
نه دروغه :-) راسته دیگه
چرا عصبی میشی من منظورم از راست میگی به چیز دیگه بود🤌😐
من عصبی نشدم گل اوکی منظورت و رسوندی :-) سلامت باشی
ایشالا خوب شی کیوت=) بهش بگو بیاد منو بگیره از این دنیا ببره:))
چرا میخوای بری
از این دنیا خسته شدم:))
غلط کردی از این دنیا خسته شدی 😐🤌😤
💔
خوب میشی عزیزم😘
میسیییی