4 سال پیش 6 اسلاید 987 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (18)
  • همه جز اولی و سومی 😐😹

  • این همه سندرم محاله😂😂💔

  • سرونوفیل

  • اینطوری که نشد من پر از سندروم شدم 😑😂😂😂

  • 〽️ایا کمتر از ۶ ماه دارید؟ 〽️
    🔰ایا چیز زیادی در مورد تستچی نمیدانید؟🔰
    🏆ایا تازه وارد تستچی شدید؟🏆
    ♟️به دانشگاه تحصیل الدوله بیاید.دانشحو قبول میکنیم، همه رشته ها، اموزش ابتدایی هم داریم.همه چیز مربوط به تستچی در اینجا پیدا میشود.به مدیریت: Polotomon.
    🐭 معلم قبول میکنیم.🐭بیا پروف من تا دیر نشده🐭
    ⌚حیاط و اتاق معلمان داریم.⌚
    🕰️اولین دانشگاه در تستچی با تجربه بالا همکار قبول میکنیم سوییتی🎈🎁زودبیا تو پروفم سوییتی و ثبت‌نام کن تا دیر نشده ما دییر♥️

  • من سلنو فیل دارم

  • اوپاکارفیل(غروب خورشید) و سرنوفیل (عاشق رعد و برق) و نیکتوفیلیا (عاشق شب و تاریکی) 🖤🖤🖤🖤🖤

  • و چرا من هیشکدومشو ندرم😹

    • واااا :|
      من اوپاکارفیل(غروب خورشید) و سرنوفیل (عاشق رعد و برق) و نیکتوفیلیا (عاشق شب و تاریکی) رو داشتمممم 🖤🖤🖤🖤🖤

    • من تقریبا از دوتاش میترسم😔🤣

    • ایول بابا دمت گرم🤣🤣

  • من فرنوه و دندروفیل
    لایکیدم❤

  • منم همشو دارم😂
    و اینکه لایکیدم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.