سلام کیوتام ببخشید پارت جدید روانمو نتونستم بنویسم وقت نکردم اگه فردا وقت کردم حتما مینویسم😊💜
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام کیوتام ببخشید پارت جدید روانمو نتونستم بنویسم وقت نکردم اگه فردا وقت کردم حتما مینویسم😊💜
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فالویی بفالو🙂
اوکی فالویی
امم میشه باهام اجی شی راستی تولدت مبارک یلدام ولی دوستای صنیمم(بهتره بگم یکیشون) ادرین یا کت نوار صدام میزنن ارمی 1 ساله و میراکلورم 3 ساله تابستان میرم تو 4 سال پاییز سال بعد میرم تو 2 سال خدمت به بی تی اس 12 سالمه تو چطور بابت پرحرفیم ببخشید
آره حتما😊💜
منم زهرام دوستام رزی صدام میکنن منم 7 ماهه که میرا کولرم حدود 9 ماهه آرمی ام
و 14 سالمه😊💜
💜💜💜
خوشبختم منم یلدا 12 ساله از رشت
خوشبختم
به نظر سنجی جدیدم سر بزن🥺
در مورد داستان عشق بی پایان هس💜
چشم عزیزم حتما❤
تولدت مبارک ۱۲۰ سالی شی💜
ممنون آجی جونم❤
تولدت مبارک امیدوارم روز تولدت بهترین روزت باشه 😘🥰🎂
ممنون💕
کادوم لایک همه پستا فا لو👊💜
ممنون💓
بوس
هزاررررر بار مبارک با این که نه آجیتم نه فامیل ولی مبارک(:
مرسی💖
مبارک^^
فالوییدمت
ممنون💛
تولدم تو شب آرزو هاست البته تولد قمریمه تولد اصلیم توی تیره😅
ولی ۲ رجب ۱۴ سال و نیمم شد
مرسی💜
تولدت مبارک آجی🥺💜
ممنون آجی جون💜
تولدت مبارک بهترینا رو برات ارزو میکنم گلم 🍓💖
میسی💜