4 سال پیش 4 اسلاید 196 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (74)
  • بابا جیمین پیروز خوب شددددددددددد کامل کاملل ...

    • میدونم بخدا تستچی تستا رو جابجا میکنه متاسفانه

    • قربانت نیاز به قسم نیست بگی باور میکنم ابن تستچی هوبه ولی یه خورده ...

    • اره دقیقا😂❤

    • 💖

  • ۴۰۰ تایی شدنت مبارکک🥺☝🏼

  • جیمین خوب شده🥸🥲

  • سل اجی
    گفتم سر بزنم :/
    چایی می قولی🤷‍♀️😀✌🫖

  • امسال هرچی بد شانسی برای ارمی هاست 😭😭
    بی تی اس خواست امسال و استراحت کنه که چهار عضو شون کرونا گرفتن 😭😭😭😔😔😔
    مطمعنم جیمین هم مثل یونگی و جین و نامجون خیلی زود خوب میشه

  • قربونت برم آجی
    ت به من خیلی لطف داری ولی حالا یذره مشخصات بده که فکر میکنی من چه شکلی هستم 😂خیلی دوست دارم بدونم کارام و رفتارام میزنه که چه شکلی باشم😂😐
    _______________________________
    خب آجی جون الان توصیفت میکنم😉😂🍯💛
    چشمای قهوه‌ای تیره داری🤎موهات بلند و مشکی هست🖤صورتت سفیده🤍لبخند خیلی نازی داری💜قدتم متوسط رو به بلنده💚و کم وزنی(مثل باربیا)💕
    خلاصه خیلی نازی اجییییی❤️❤️❤️❤️❤️حالا نزدیک بود بهت اجی جونم؟😂😂😂💖💖💖💖

  • من وقتی شنیدم انفدر گریه کردم که نگو و نپرس😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    • عزیزم نگران نباش جیمین هم مثل یونگی و جین و نامجون خوب میشه اون قویه

    • اره امید وارم ولی شنیدم سیستم ایمنی بدن جیمین ضعیفه😢
      اومید وارم بتونه تحمل کنه

    • میتونه
      دیدی الانم تستش رو سختم زود خوب شد

    • جیمین مثل یونگی،جین و نامجون قوی بود💜💜💜💜💜💕💕💕❤❤❤❤

    • منم انقدر گریه کردم

  • منم شنیدمش و حالم خوب نیس😢💔

    • اخی عزیزم نگران نباش خوب میشه قویه

    • آره آجی میدونم😭🙂💔

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.