الان وضیت بعضی از آرمی ها خیلی خرابه بیاد کمک
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
الان وضیت بعضی از آرمی ها خیلی خرابه بیاد کمک
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
هر کی دلداری میخواد بیاد پیش خودم 💜☺
اگه کسی دلداری میخواد بیاد پیش خودم در خدمتم 🥺🫂💜🥲🌸
کی هست که من باهاش درد دل کنم😔💔
هعییی خودم 🥺💜
من هست. بیا
عزیزمی🥺❤️
دادمـ🐾-😞-🫂-🥀
و خودمم میخوام یکی دلداریم بده🥲🙃
دلداری های اونا رو بگم 😂🤣خالی شم 🥀-🌹دوباره شکوفه بزنم 🌹بخندین بعدم دیگه اگه خدا خواست ……برم کنسرت من هنوز مرگ نمی خوام 🤣😂😅
اسمشون رو بگو
من خودم یکیو میخوام بیاد دلداریم بده😐 ✧*
خودم در خدمتم 🥺🥲
اگه دوس داری من هستم 😁💕
😊🥺❤
😊🥺❤
🥺❤
من هستممم
😘
من خودم یکیو میخوام دلداریم بده😐
خودم دلداریت میدم 🥺
اگه میخوای بنده برای کمک امادم 😁💕
خودم دلداریت میدمم
مرسیییییی
اممم...یحمحخعلیحالمبدهبخاطراینکهبخاطرپدرومادرمنمیتونمآرمیباشم:(🥺💔🍓
🥺🖤
هعییی منم ولی بازم به بقیه انرژی میدم و خوشحالشون میکنم 🥺🚶♀️
اره😔آرمی های زیادی هستن که با مشکلات روبه رو میشن
من یکیو میخوام بیاد به خودم دلداری بده...😐
من هستن
هستم