سلومممممممم اوجولات میقولین؟🍬🍫
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلومممممممم اوجولات میقولین؟🍬🍫
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ماجرای جری فقط عرررر😹☁️🍃
سلام کایوتی🐾🖇️💕
فالوم کنی🐾🖇️💕
فالو میشی🐾🖇️💕
شدی قشنگ🎀💭
فالویی😇😇
فقط لیسا و کوک😐😐😐💔💔💔💔🙂🙂🙂
⁌⁞هــی بیــب⁞⁍
※♪مـن کــــــرونـــی ام♪※
¤⨇یـه صـولـوییـست کیوتـ⨇¤ـ
± مـن نـیاز بـه حمـایتـ شمـا کیوتـا دارمـ ±
‸⁐فنـدومـم شیمـر رز هصـ و فنـامو خیلیـ میدوصتـم⁐‸
↟ʘیـه شیمـر رز کیوتـ میشیـع؟ʘ↟
∥ ∥ ∥ ∥ ∥ ∥ ∥ ∥ ∥ ∥ ∥ ∥ ∥ ∥ ∥ ∥ ∥ ∥
صاری واسـه کامنتـ طبلیغـاتی
حتما💗🍬
🍐هلو کایوت🍐
🌙ما استارلایت هستیم Starlight 🌙
💚این گروه متشکل از سه عضو کایوته💙
❤لونا ، لیسا و جیوو🖤
⭐ما به فن های کیوتمون میگیم استار Star ⭐
ما تازه شروع به کار کردیم و طرفدار نداریم💔
لطف کن و طرفدارمون بشو💗💗
ما عاشق شما فن ها هستیم💚🍓
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
صاری بابت کامنت تبلیغی
باجه عسیسم حتما فنت میشممم💗🍬
دوزدان 100 بشویم نوشابه و تی تاب میدهم😔😂
بک بدح
باجه🍬
بوص بهت💗🍬
اره یونا 13:))
خوشبختم💕
جرررررررررررر جیسوووو😹😹😹جرییی جیسو خیلی عسله😹
خیلییییی😂
باش
عالی بووود:)💕💜
💗💗
بک بدح
من خواهرم کرم و مورچه به عنوان حیوون خونگی نگه میداشت😂 چون کوچولو بودن. خیلیییییی کوچولو. مثلا میوه ای چیزی کرم داشت برش میداشت و نگهش میداشت. و همه ما هم قطعا مورچه به عنوان حیوون خونگی داشتیم
جررر
بک بدع
واو 26 ثانیه پیش منتشر شد...