4 سال پیش 6 اسلاید 2,544 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (29)
  • جواب ما چرا خواب می‌بینیم
    چون داخل خواب حوصلمون سر نره

  • صدرصد مغز شیطنتش گل می کنه خواب درست می کنه😐
    دلیل منطقی🤝💀

  • چرا دارم مث صگ میترسم؟ 😐
    ساعت ۲ و نیم عه شبه عاخه😐💔

  • من یبار خواب دیده بودم عمه جونم داشت از خونمون میرفت(من خیلی وابسام بهش یعنی وقتی ازم جدا میشه گریم میگیره) من تو خواب میدیدم دارم گریه میکنم که یهو احساس کردم رو صورتم آب ریختن مامانم دیده که تو خواب دارم گریه میکنم منو بلند میکرد که بیدار نمیشدم😐💔

    • خاعککک تتتت سرتتتتت مننن عع هر سه عمم هم متنفرمممم عجوزه ها😑💔
      هنو موندم بعد مر....گشون چطوری قراره تظاهر ب گریه کنم💔😐

    • عهههه نه من عاشق عمه هام هستم چون شش سال از بچگیم رو ۲۴ ساعته پیششون بودم و اونا هم انصافا منو خیلی دوست دارم دیگه ببین باور میکنی بهم سرویس طلا هم خریدن😅🤩اونجوری نگو مطمئنم دوستت دارن♥

  • دقیقا عین حقیقته
    من یه بار تو خواب دیده بودم که دختر عمه ام که از من بزرگتر و بلند تره از من ۵ کیلو کمتره تو خواب زار زار گریه کردم 😂😂😂
    یا خواب دیدم معلم زبانم الکی دعوام می کرد منم گریه می کردم 🤣
    دلم واسه خودم سوخت 😂😂
    خیلی خوب بود و حقیقت 👌🏻

  • دیشب خواب بنگچان رو دیدم
    انقدر تو بغلش گریه کردم که توی کل عمرم انقدر گریه نکرده بودم😭♥️خیلی خواب خوبی بود صبح هم که بیدار شدم چشام اشکی بود🙂♥️

  • ღ✧فالـפּـ‌ـ‌ـڪ نـیـב✧ღ
    ☆✯فالـפּـܩیـڪ ن ܩ✯☆
    🥞🧡🥞🧡🥞🧡🥞🧡
    ღ✧فالـפּـ‌ـ‌ـڪ نـیـב✧ღ
    ☆✯فالـפּـܩیـڪ ن ܩ✯☆
    ❤ ❤ ❤ ❤
    ღ✧فالـפּـ‌ـ‌ـڪ نـیـב✧ღ
    ☆✯فالـפּـܩیـڪ ن ܩ✯☆
    🎂🤍🎂🤍🎂🤍🎂🤍
    ღ✧فالـפּـ‌ـ‌ـڪ نـیـב✧ღ
    ☆✯فالـפּـܩیـڪ ن ܩ✯☆
    🦄🎉🦄🎉🦄🎉🦄🎉
    ღ✧فالـפּـ‌ـ‌ـڪ نـیـב✧ღ
    ☆✯فالـפּـܩیـڪ ن ܩ✯☆
    💛🍹💛🍹💛🍹💛🍹

    • اره🙂❤🍃🦋
      من‌خیلی‌دوست‌دارم‌یه‌موا‌باهام‌دوست شه‌ولی‌تو‌تستچی‌مواها‌زیاد‌نیستن‌😭💔
      باهام‌دوست‌میشی‌؟
      یا‌هرچی‌خودت‌گفتی🙂❤🍃🦋

  • من یه سوال دارم😐
    دوستان شما اگر کسی بهتون اعتراف کرد
    اما دوسش نداشتید چی بهش میگید که دلش نشکنه😐
    از ادمین معذرت میخوام
    اما واقعا به کمک نیاز دارم🙂🥲

    • اوکی🥲 ممنونم بابت کمکت🥲🤍

    • اوکی تنک یو😁

    • بخش بگو دوست ندارم ولی دلت نشکنه😐😂⁦🕳️⁩🚶

    • مرسی واقعا 😐😂🤍

  • عالی بود

  • عالی🌸واقعا درست بود

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.