برو ببین کدوم جالب تر بود تو کامنتا بگو 💙💗💚💜
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
برو ببین کدوم جالب تر بود تو کامنتا بگو 💙💗💚💜
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من که دست راستم😐😂😎
عالی😂😐
خوشبختانه من دست راستی ام 😂💚
اره یکی از شانش های زندگیم فقط این بوده🤣
😂😂
دست راستیا دســــــتــــــــا بالـــــا
من
دست خودمم بالــا
منننن🗿😎
عالییی
مرسی عزیزم💖❣️💝
بزارید ی چیزی بگم میشه اسمتونو زن جیمین. شوگا. وی کوک. نامجون. هوپی و جین نزارید اخه بعضی از ارمیا هستن سر بایسشون حساسن مثل خودم خیلی سر شوگا حساسم میشه لطفا این اسم هارو نزارید با تشکر🙏🏻💜
اره مخصوصا من رو جیمین😑
😂💜
دقیقا
دقیقا چه هدفی ازین کار دارن نمیدونم
والا😂😂
منم نمیدونم🤦🏼♀️
هه دختر عموی من دست چپیه اما خداوشکر الحمدالله ربع عالمین من دست راستیم
خداروشک😂
من دست چپم😹😐
ابلفض😂
اسلاید 1😐 خداروشکر من دست راستی ام☺😂
اره منم😁
هلو🍐هلو کایوت🍐
🌙ما استارلایت هستیم Starlight 🌙
💚این گروه متشکل از سه عضو کایوته💙
❤لونا و لیسا و جیوو🖤
⭐ما به فن های کیوتمون میگیم استار Star ⭐
طرفدار نداریم💔
لطف کن و طرفدارمون بشو💗💗
ما عاشق شما فن ها هستیم💚🍓
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
صاری بابت کامنت تبلیغی