سلام من خودم پیانو میزنم اومدم ببینم شما با پیانو آشنایی دارین یا نه
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام من خودم پیانو میزنم اومدم ببینم شما با پیانو آشنایی دارین یا نه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من میخوااااااااااااام😭😭😭😭😭😭😭
من خیلی پیانو دوست دارم🎹🤍🖤
5درست 3غلط
نتیجه
میدونی پیانو اصلا چیه
وااااااااا من که بیشترشو درست زدم این بی انصافیههههههههههه😐😭
پیانو بعضیوقتا دو تا پدال داره
اما در کل آره سه پدال
نه تمام پیانو ها سه پدال داره این استانداردشه اما نمیدونم چرا بعضی ها ندارن
پیانو در حالت عادی بله ۳ پدال داره
هلو🍐هلو کایوت🍐
🌙ما استارلایت هستیم Starlight 🌙
💚این گروه متشکل از سه عضو کایوته💙
❤لونا و لیسا و جیوو🖤
⭐ما به فن های کیوتمون میگیم استار Star ⭐
طرفدار نداریم💔
لطف کن و طرفدارمون بشو💗💗
ما عاشق شما فن ها هستیم💚🍓
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
صاری بابت کامنت تبلیغی
فالویی
بفالو