4 سال پیش 4 اسلاید 279 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (48)
  • خوشحال کننده ولی چرا انقدر دیر؟

  • عام خیلی خشحالمااااااولی....مگ4/5ماه پیش خبربا....ردا.....رشدن زن جونگده نیومد-؟!🙂😹بچه چن ماهه بدنیامیاد-؟!🙂😹

    • جر
      خب خبرایی مث باردار شدن و اینا به خصوص اگه در مورد آیدلا باشه دیر پخش میشن

  • خدارو شکر داره سربازیشون تموم میشه سوهو هم برگشتت💗💗💗

    • چن چنی هم بهار میاد
      فقط اینکه سکای باید تازه برن آزار دهنده ست

    • آرههه😭🥺

  • بچه چن چقد زود ب دنیا اوند

    • دقیقا
      نود روز به اومدن باباش مونده بود تقریبا که یهو به دنیا اومد

    • عجله داشته میخواسته ببینه دنیا چ شکلیه😂💙

  • عاشق اکسوالام🥰🥰🥰💕💕💕
    خیلی خوبید شما ها🤗🤗🤗💜💜💜
    فندوم خیلی صبوری هستین🥺🥺🥺❤️❤️❤️
    اکسو هم گروه خیلی خیلی خوبیه😉😉😉🤍🤍🤍
    آرزوی موفقیت روزافزون برا اکسو دارم(که هر روزم از روز قبل موفق ترن😇😇😇💛💛💛)

    • خیلی ممنونم عزیزم
      منم عاشق آگاسه ها و آرمی ها م
      💚💚💚

  • 😁🌹

    از توایس خبر دارین🌹😁

    فالو

  • چ عالییییی اکسوالی نیستما ولی دلم میخواد از خوشحالی بترکم😍😐

  • خیلی فندوم صبوری هستین•-•من یکی که اگه بنگتن دوسال برن سربازی دگه همون دوسال واسه هر هفتاشون میزنم زیر گریه

    • اگه بنگتن برن سربازی هر زور هر ساعت هر دقیقه هر ثانیه گریه میکنم😐💔

    • دقیقا

    • اره وای جی خیلی رو مخه.
      بنگتن ۳۰ سالگی میرن جین چند سال دیگه میره

    • وای اگه پسرا بخوان برن من مث مولان میشم
      به جاشون میرم😂💔

    • من میخوام ولی نمیتونم ایران کج و کره کجا

  • فندوم صبوری هستین...🌞

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.