لایک و کامنت و فالویادتون نره
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
لایک و کامنت و فالویادتون نره
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
معنی اسم منم هدیه این از طرف خداست😍😍😍😍
برا تون تنگ شده و عید هم تبریک گفت
بچه ها این پروفایل هست ولی برای خودش نیست و نمیتونه تست بسازه چون اول بار میخاست بره ولی من نزاشتم بعد گوشیش ویروسی شد و فلشش کرد حالا دیگه نمیتونه بیاد چون ایمیلش رو یادش نیس اون هم دیگه تستچی رو ول کرد رفت حالا با گوشی من میاد سلام میرسونه.
من یکی از کساشونم . گفت به شما و اجی هاش بگم که دلش برا
سلام سوییتی💞کاربر S.R هستم💞💞به همراه 리사💕💕
ما دوتا یه مهمونی گرفتیم که مناسبتاش چیه:🖤🖤💜💜🖤🖤💜💜800 تایی شدن 리사💕💕 و منم برگشتم به تستچی و ادامه داستانمممممممم که تازگیا گذاشتمش👻👻👻👻👻😻😻😻😻😻 یه مهمونی با تم:کیپاپ /گرویتی فالز/هتل ترنسیلوانیا /میراکلس📗📗🍀🍀🌿🌿🍃🍃🍃بدون دعوت
روز پنجشنبه از ساعت 3 عصر به بعدد تااااااااااااااا هروقت دلمون خواست💓❣
لباس خواب/لباس/وسایل شخصیتون(شونه گوشی کیف.......)و/مایو و هرچی خواستینننننننن
جشن در اکانت کاربرS.R و حتما با دعوت نامه بیاین
فالویی بفالو
فالویی بفالو
فالویی بفالو
های صویتی✋🏻
تو به مهمونی من دعوت شدی😊
یه تست در مورد لباس و ارایش و... بساز البته اگه دوست داری🥰
راس ساعت ۵ مهمونی دارم به مناسبت ۱٠٠ تایی شدنم💯
یادت نره کایوط 😋
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بای😍
چج من ot4هستم
عالی بود فالویی لطفا فالوم کن🥺