4 سال پیش 27 اسلاید 41 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (374)
  • Ronia❥

    در حال کار

    | 2 ساعت پیش

    صبحت بخیر بیب بوی💕👯‍♂️^^ (البته الان تو از ساعت 6 صبح بیداری 😹...)

    __________________________
    صبح توهم بخیر بیبی🥺🌿
    ببخشید امتحان داشتم صبح بخیر نگفدم🥺🙏

  • چنگده مظلوم🥺✊
    😹😹😹
    باش شما اونموقع برین ماهم یح وقت دیگح میریم😹

    نهههههه اصلا وقت خودتون رو عقب نندازیددددد
    ما اصلا نمیام شما برین

  • Taehyung❥

    | 11 ساعت پیش

    نه بابا خجالت چیه
    یه بار میخوام با داشم برم پیاده روی و حرف بزنیم و بخندیم همین
    نه بابا خودمون تو راه میگیریم

    ______________________
    نح تعارف میکنیا فقد کجا میرین😹😹

    • میرم دنبال داشی تو همون خیابونا میگردیم😹💪🏻

    • عحح😹😹😹😹😹
      خش باشین😹

    • صبحت بخیر بیب بوی💕👯‍♂️^^ (البته الان تو از ساعت 6 صبح بیداری 😹...)

  • 🧋𝐉𝐊•-•

    آنلاین

    | 10 ساعت پیش

    چ رمانتیک 🥺....عرر(یکی بیاد جمم کنع)....

    ____________________________
    بحله بحله😄
    من جمت میکنم انشالله بهتون پیاده روی خش بگذره کی میرین و کجا میرین😹💜؟

  • اصن یوقت خجالت نکشینااا حتما بیاین من براتون خدم بستنی میگیرم😹

    • 😂😂...

    • نه بابا خجالت چیه
      یه بار میخوام با داشم برم پیاده روی و حرف بزنیم و بخندیم همین
      نه بابا خودمون تو راه میگیریم

  • | 6 ساعت پیش

    یا خدااااااا سه متری
    من مطمئنم یه خرس کوچولو هم میگرفتی پرنسس ما قبول میکرد
    خب فدا شپل

    __________________________
    😹💕خریدمش دیگع🥺
    صبح بخیرر😹:))

    • تبارک‌الله
      اونجا نمیدونم الان ساعت چنده صاری😂

  • الان ساعت6صبح زیبات بخیر😹🦋💕:))

    • ⸕صبح توهم بخیر سحرخیز 😹🥺🌅⸔
      ⸕راصدی مرص از خرص خوجملت،خیلی کایوتع پرنسم🧸❤⸔

    • جیییییییخ

  • Taehyung❥
    | 12 دقیقه پیش
    به به آفرین پسر خوب 😂
    مو داشم هم میریم پیاده روی تشریف بیارید نه همونجا باشید حرف عا..شق.انه بزنید برا هم ما با هم میریم😂❤
    _________________________________
    بل بل ما میریم پیاده روی با شما هم کاری نداریم انقد حرف بزنید دهنتون کف کنع...مح با داشم خوشم 😂🤌🤌

    • اره اره راس میگه داشم🤣❤

    • بلع بلع

    • عاه سلام من نامی هستم اگه یادت باشه
      ببخشید امروز نتونستین برید پیاده روی🙂
      آخه تو یه خواب بین م.ر.گ و ز.ن.د.گ.ی هست

    • سلام آقا نامی...نه اشکالی نداره بله متوجه شدم...واعی انشالله بزودی حالش بهتر بشه پسر خوش قلبمم ❤😔

    • وای تو رو جان هر کی دوست داری با من راحت باش😫😐
      هومممم ممنونم
      پسر خوش قلب مهربون هوم صفت خوبی بود (:

    • باشه باشه 😐🥲😹!!!❤ هوم اره

    • وای مرسی

    • 💕

  • راصدی یح موقع بوگو کح وقتت ازادح انلاینی میخام ببرمت کافه🥺😹✊

    • چش لایفمح...میص محلبونم🌸✨•-•

    • به به آفرین پسر خوب 😂
      مو داشم هم میریم پیاده روی تشریف بیارید نه همونجا باشید حرف عا..شق.انه بزنید برا هم ما با هم میریم😂❤

    • راصدی هانی مح دوشنبه تا 12 شب وقتم ازادح...کی خواستی میتونیم بریم 💕🌸✨^^

    • چ رمانتیک 🥺....عرر(یکی بیاد جمم کنع)....

  • خوبیح کایوتم^^🍓
    شبت خوش لایف مح^^🧸
    برات یح خرس 3 متری خریدم میزارم کنارت صبح بیدار شدی ببینیش🥺🧸

    • میص اوپا 🐰•-•
      شبت بخیر پرنسم 🌚^^
      واعی اوپاا..تنکس لاوم،لاو یوʚ♡⃛ɞ(ू•ᴗ•ू❁)

    • یا خدااااااا سه متری
      من مطمئنم یه خرس کوچولو هم میگرفتی پرنسس ما قبول میکرد
      خب فدا شپل

    • شپل:شما

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.