4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
وای صوییتیححح نگرانتممممحححححح😭😭😭
وایح ثیثیح چهح بیماریح نادریححح واه واه
اولین نفری که مریض شد و درد کشید واییی😭😭😭😭😭😭😭
الان چه کنم بیام برات بمیرم؟ 😐
اخه بمیرم وای وای 😐
صد بار کرونا گرفتم تست نساختم😐😐
اومیکرونم گرفتم دوبار😐😑
هوف چه روزگاری شده ادمای تستچی هار شدن والا...
دمتگرم جدی ۳ سال پیش خیلی عاقل بودی
ماشالا
ایشالا خوب شی کیوتم
خوب شدم ولی دوباره انگا سرما خوردم
باورم نمیشه واقعا دیگه منو مسخره کردن این مریضی ها 😐 ولی خب این یکی چیزی نیس 😁
خدا رو شکر که چیزی نیست
ولی مراقب باش کیوتم
میسی مایا 🌸🌸🌸🌸💝💝
خواهش
عرررررررررر اجی جون کراشت خوب شوووووو اصن بیا حلقتو وا کن دارو بریزم توش خوب شییییی 🥺🥺
میسی آجی 😘😘
الهییییییی ایشالله خوب میشی هانی
امیدوارم ، تنکیو عزیزم 😘😘😘😘😍😍🌹♥️❤️❤️
من ناظر تستم
نگران نباش منم همینطوری شدم. دکترا هی میگفت کرونا آنفولانزا کرونا آنفولانزا.انقدر گفتن که دستشون کلافه شدم.
آخرش دو تا سرم زدم قرص ویتامین دی و ویتامین سی با دو سه تا داروی دیگه (که هر وقت میتونستم از زیرش در میرفتم نمی خوردم) خوردم خوبم شد. مهم دارو نیست منم اینه که به خودت تلقینات مثبت بدی و باور داشته باشی خوب میشی. البته دارو هم مهمه ولی نه به اندازه تلقینات.
آره راس میگی تنکیو عزیزم الان بهتر شدم 😊♥️♥️♥️