4 سال پیش 4 اسلاید 40 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (158)
  • کجایین!؟
    قولی دادی که پاش نموندین!!هزار بار شکستم با رفتنتون...کوش؟کوشین...؟

  • چرا انقدر من بود ؟😢😭😟

  • بیا ۱۰۰تاییت کردم. چه عجببب اومدی میخوابیدی یکم دیگه بابا منو نجات بده خ$و$ل شدم

    • سلام...ببخشید نشناختم معرفی میکنید..آخه همتون اسماتون رو تغییر دادید 😅

    • ممنون

    • دلبر فک نکنم بشناسی

    • آفرین 😂

    • سلام...ببخشید نشناختم معرفی میکنید..آخه همتون اسماتون رو تغییر دادید 😅


      نه خودت ندادی😐

    • راست میگه ارتا
      خودتم کلی تا الان اسم تغییر دادی😂

    • من همش میزارم آرتا 😐

  • سلام آرتا ببخش چند روزه دپم نمی تونم زیاد بیا طبق کامنت ها تبریک عرض می کنم 💕🚶‍♀️امید وارم هر آرزویی داری برآورده باشه و دومم که یخورده کنجکاویم شد به تست سر زدم😂خیلی متن هات قشنگ بودن حالم رو کمی خوب کرد✌🥺💔

  • آرتا داداشم تولدت مبارک باشه


    تست مهسا رو دیدی؟؟

  • تولدت مبارک آرتا💚🎂
    ببخشید دیر شد.

    • اسمتو درس کن 😑😐

    • ممنونم :)
      نیما میزنمت که دو نصفشی...این اسمه چیه؟؟
      اسمت رو درست کن
      چی شده باز؟

    • 💚
      چی شده؟بهار منو به عنوان برادرش می دونه.ببین چی گفته.

    • کجا؟
      کجا گفته؟

    • تو تست خودش که پیام دادیم

  • 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

  • خوش بحال آنا که همچین دوستایی داره...:)🖤

    • :)

    • ای بابا
      به تو چه، لیاقت داره که دوستاش باهاش اینقد خوبن گرفتی؟ تو چه مشکلی داری؟ مگه آنا چیکارت کرده واا😐😑😑

    • ای بابا
      به تو چه، لیاقت داره که دوستاش باهاش اینقد خوبن گرفتی؟ تو چه مشکلی داری؟ مگه آنا چیکارت کرده واا😐😑😑





      احم انا خودشه😐💔

    • واقعا؟ پس چرا اینجوری میگه؟ من فک کردم که یکی هس از آنا بدش میاد اینجوری میگه😐


      خب چرا اینجوری میگه؟

    • واقعا؟ پس چرا اینجوری میگه؟ من فک کردم که یکی هس از آنا بدش میاد اینجوری میگه😐


      خب چرا اینجوری میگه؟






      اون موقع ناراحت بود الان حالش خوبه

    • اوم اوکی خوبه که حالش خوبه

    • فمیدم خود آنا عصدی ول چر اینجوری میگیح؟😐

    • منم:)

    • image(:AnnA:)
      آفلاین
      | 17 ساعت پیش
      چو حالم ع خودم بهم می خورح:|

      ....

      بیا پیوی🙄😑

  • سلام آرتا خوبی؟

    • سلام اجی 😃
      کجا بودی؟؟... گمت کرده بودم 😑

    • مرسی تو خوبی

    • من همینجا بودم😐

    • هعی پس چرا من گمت کرده بودم 😑😐😑😐

    • فک کنم برای اینکه نام کاربریم عوض کردم

    • اشکالی نداره... الان میدونم هستی

  • سلام داداش آرتا بلخره پیدات کردم من اون مهسا نیستم من آجی مهسام منو یادته اکانتت رو گم کرده بودم😐📿

    • سلام...متاسفانه یادم نمیاد ولی خوشبختم :)

    • مهسا عاجی اون ارتا خیلی وقته پیداش نیست.......این ارتا ۱۵ سالشه ولی اون ۱۶ .......فک کنم اکانتش پاک شده چون هرچی گشتم دیگ پیداش نکردم

    • اهان😅

    • 😁همچنین

    • :)

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.