این هارو از پیج مارول استودیو برداشتم اسکی نرفتم از کسی🍾✨
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
این هارو از پیج مارول استودیو برداشتم اسکی نرفتم از کسی🍾✨
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
دلم میخواد خودمو آتیش بزنم 🤡🧍🏻♀️😭
سلام ستی خبری ازت نیع•_•
خوبیع؟
حواسم بهت هس تولد تامو تبریک نگفتیا میام تو خواب با خنجر لوکی میزنمت هیق•◡•✨
عالییییی ان
بنظرم فیلم خوبی بود
عههههه ستی توعم رو هری کراشیییی؟هری عقش منععععع
همون کسی که باعث شد من مارول فن بشم داره باعث میشه من دایرکشنر بشم😂😂😂
ای ژووووووون من قربون اون شخص بشم معرفی می کنیع؟😂
اون شخص خالمه
عجب خاله ای خدا منم دلم یه خاله دایرکشنر مارول فن میخواد:I💔
و منی که هنوز فیلمشو ندیدم و دارم عرررر میزنم
دانلودش کردم تو لب تابه فقط منتظررم فردا آخرین امتحانو بدم ک فردا شب بشینم ببینم😐❤️🖐🏻
در ضمن تموم شدن امتحانا رو به همگی تبریک میگم😹🙌🏻
تبریک هموطن 😂😂😂
ن ما تو شهری هستیم ک خبری از برف و بارون نیس🤦🏻🖐🏻
مال ما خوبه حداقل بارون اومد