4 سال پیش 6 اسلاید 22,862 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (353)
  • در حد المپیک😁باش رفیق میشم😃

  • ترسناکی درحد المپیک😐😂
    نزدیک نشو ها😐😂😂😂
    چ:اولین واکتشت اگه شب چشاتو باز کنی یه چهره ی ترسناک ببینی؟
    ج.چ:میخندم تا بره😐

  • ترسناکی درحد المپیک😐😂
    نزدیک نشو ها😐😂😂😂
    ------------------------
    ج.چ: اول جیغ میزنم بعد با پاهام دستم هلش میدم یا محکم میزنم تو دهنش بعد داد میزنم بسم‌الله الرحمن الرحیم 😂😂🤝

  • احوال پرسی 🤣🤣

  • چهرم ترسناک نیست تازه خیلی خوشگله اما خودم یه عدایی درمیارم یا با چهره یه کاری میکنم تا ترسناک بشه که معمولا تو عصبانیت اونطوری میشه 👌🏻😂

  • ترسناکی درحد المپیک😐😂
    نزدیک نشو ها😐😂😂😂
    چ:اولین واکتشت اگه شب چشاتو باز کنی یه چهره ی ترسناک ببینی؟
    من:جیغ،سکته،به مدت ۱ ماه کما،سکته ی قلبی ومغذی با هم😐چیه خو؟ترسو ام دیگه😂
    بلایک جون هفت جد و آبادت😂
    بیفالو=بیفالو😐😂😂😂
    زل میزنم به چشماش از ترس نمیتونم حرف بزنم چون من وقتی میترسم زبونم بند میاد و نمیتونم تکون بخورم ، ولی اگر بعد که بلند شدم بزور جیغ میکشم و دنبال یه چی میگردم تا بتونم بکشمش یا از خونه یا اون مکان بندازمش بیرون ! میترسم اما نه به شدت قبلا ! نترس تر شدم !

  • ج.چ
    میرم برای اینکه نکشتم باهاش حرف میزنم درد ودل هم میکنم یه چایی هم دعوتش میکنم

  • جچ بدون نفس کشیدن بهش نگاه میکنم بعد زود میگیرم میبندمش و شکنجه میدمش

  • ج چ: هرچی بغلم باشه رو پرت میکنم تو صورتش و یک جیغی میکنم که به غلط کردن بیفته

  • ج : میزنم تو دهنش 😂🤣

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.