هیلاولیز
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
هیلاولیز
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
صلمم خوفی؟:]💕
عر لیا یه تستی چیزی تو اون اکت بساززز
سلامقشنگمخوبمتوخوبییی؟
هعبباشهچشم😂ولیمشکلاینجاسکچیبسازم..
تو خوف باشی منم خوفمم^^🌸
هرچی دلت میخوادد😹💕
قربونتکاخهنازمن
عام.بیوموبذارم،،چطوره؟
ومنیکهبیوموگذاشتمونمدکیمنتشرشه:
اره خوبهه•-•
حیح متاسفانه منم خیلی وقته تست نساختم بخاطر همین نمیدونم کی منتشر میشه😹💔
کاملاحسگش*ادیتودرکمیکنم😂
حیح😹💔
ضحاعحریدونهتستواسهبچمساختم،،یبارردکردنشالاندوبارهساختمدعاکنردنشه😂
عر ایشالا رد نمیشهه😹
ردشددد😂هق
هقق چراا😐😹
حداقل تو جدیده یه غلطی بکن فالوات بره بالا
حس گ*شادی..
سلام گایز..من برگشتم نتونستم وارد اکانت قبلیم بشم.اکانت جدید زدم
دلم واسه تک تکتون تنگ شده بگین که هنوز هستین:)
دلم براتون تنگ شده بود خب عه:|
بزن اوما
یاععع دیگه نمیرم..
اینبهدرختمیگن:|🐱🖇
عارهکرمداشتم،،فالوورمیخامچیکار؟همینشمکافیه
خو پس ینی اصن نارحت نیسی؟
نه واسه چی بشم•-•؟!
اکت؟
نه
حالا که دیلیت اکانت کردی میشه تستاتو گزارش کنم؟😐
ولی نکردی:]😂
بهار اگه میموندم دوماه دیگه یکساله میشدم
زیبا نی؟:>
ولی خب امون نمیداد خاطرات یکی واسه موندنم:>
دیگه از کرم خودته
میدونم
بهارنمیشهبهتبگمناهیون؟:|یادناهیونمیندازیمنو
اگه میخوای بگو..
ولی برا چی یاد هائون میندازمت:|
قیافتکاراتاخلاقتاصنهمهچی:|
حس میکنم به هائون توهین شد:|
خیلی خب حداقل بگو هائون اخه ناعش هم اگه بزاری طولانی میشه
خفهخیلیمشبیهید:|
چش..
لیا کجایی؟
لیام چطوری؟خوبی؟💕✨
صلم نپصم خوفی؟🥺🍓
سلام لیام 🍫✨
خوبی قشنگم؟😽💛
تولدمم مبارک:/🗿
صلاممم💕
خبی؟؟
حال لیام خوبح؟