های✋ لایک و کامنت بزارید😌💙 کپی ممنوع
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
های✋ لایک و کامنت بزارید😌💙 کپی ممنوع
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
با این که آدرین جزو دیزنی نیست ولی من بد جور کراشم روش
و هانس کجاش جذابه مرتیکه ی بز
1:ادرین
2: مرینت
بله😁✨
ج چ :ادرین
عااااااااااااااااالی بود
بلی
مرسییی😁💕
نیک
موافقم
جچ:السا ونیک
عالی بوددآجیی💜
موافقم😁👌
من تا اخر عمرم رو یوجین کراشممم🥲🥲💔💔
منم
میشه در دو مسابقه من شرکت کن کنی لطفا
شرکت کردم بعد از بررسی امیدوارم منتشر بشه
اجییییی سسسلللااامم🤩ساناز هستم دوباره اکانتم پرید😪دلم برات توی این دو روز تنگ شده بود
سلام
خیلیی ببخش ولی من آجی هامو به اسم اکانتشون میشناسم میشه بگی اسم اکانت قبلیت چی بود؟💔
سلام اجی جون ببخشید اکانتت رو دیر دیدم😄SANAZهستم❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
آجی منم هاناکو اکانکت دوم فالوم کن
اون یکی اکانتت که نپرید؟
فالو شدی😁💕
نه نپریده وای می ترسم بپره به خاطر همین دوتا اکانکت زدم
فالویی بفالو
فالویی😁💙