4 سال پیش 4 اسلاید 88 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (24)
  • سلام من میخوام شرکت کنم اوتاکویی هستم💜

  • منم میام مهمونی
    فن انیمه هستم

  • من بلینک هستم
    میشه من هم باشم؟

    • ای مهمونی رو گذاشته بودم قبلا
      بله می تونید توی پروفایلم مهمونی هستش

  • سیلام اجو خبی؟! حتما شرکت میکنم وقت مهمونی تا کی هستش؟؟؟
    بلینک.پاترهد.مالفوی هد. اوتاکو ام . البته تازگیا هم ارمی شدم•-•

    • آآآآآآآآآآخخخخخخ جوووننن آجی شوتو میاد
      امروزه

    • اجی فقط من عکس لباسام تو لپتابه میشه من چهارشنبه شرکت کنم ببخشید با گوشیم نمیتونم عکس بزارم قل میدم حتما چهارشنبه شرکت کنم💕ببخشیددد

  • من میام اوتاکو هستم

  • مح هستم اوتاکو هم

  • صیلام کیوتم :)
    مح میام.اوتاکو و ببینم و وانس و رولاو و نورلند و میدزی و مای بیدم😐💕

  • های بیبی من میام مهمونی....
    آرمی و اوتاکو و کیدرامر هستم...

  • هـــای سوییتم🍭🥺
    من جئون یونا هستم🧃🥺
    تحت نظر کمپانی s_d دبیو کردم🥺💫
    سولو کار میکنم🥺🍫
    به طرفدار هام میگم رین😉✨
    یعنی بارون🌞✨
    تو ام رین میشی؟ 🥺🌪🌸•-•
    چند روز دیگه یه مراسم به اسم ماما داریم اونجا کلی سوپرایز برای رینام دارم و به کمک شما رین ها احتیاج دارم.پس به خانواده ما بپیوند🥺
    ______________
    ساری کایوت اگه بابت تبلیغ ناراحت شدی 🥺🧁
    _جئون یونا

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.