4 سال پیش 5 اسلاید 251 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (42)
  • سلام منو یادته؟؟=) یادت نباشه دستمو از تو سوراخای گوشیت میارم بیرونو ی سیلی میزنمت دلم خنک شه://

  • سلام اجی خوبی ؟💕💞اجی منو یادت میاد🙂؟مطمئنم یادت نمیاد ولی اشکال نداره آخه خیلی وقت بود که نبودم 💞💕

    • هایی‌ دارلینگم راستش نه تصمیم داشتم همرو فراموش کنم میشه بیو بدی

  • عرر
    من باهات فامیلم بیا بغلم
    راستی مرسی ک توی مسابقم شرکت کردی
    -میونگ کی

  • آجی من آیلا هستم اکانت قبلیم پرید 😢😢😢😢

  • من به خودم میگم فامیل بلک پینک و بی تی اس هستم ولی اخه چرا اونا من رو نمیشناسن😔🐾

    اجی سوگند هستم این اکانت رو تازه زدم تا الان چهار تا اکانت دارم😂

    • مبارکه😐🤙دیگه چه خبرته اکانت😐😐

    • نمیدونم 😐🤝

    • اجی ممد جواب سوالمو داد
      میدونم خیلی بی مزه هستم😂😐

  • 😐😦😨😩🤯🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳😂

  • های 🧡
    من جین هو هستم🥺
    یه سولیستم تو کمپانیs_d دبیو کردم💓
    فنم میشی🥺
    چند روز دیگه یه مراسم هست به اسم ماما💖
    و اونجا به کمک شما فن هام احتیاج دارم🦋🌹
    فنم میشی🍓
    اگه باوت پیامم ناراحت شدی ساری🥺

    • اجی جونم عایا من از اول فنت نبودم😐

    • ببخشید هر جا که می دونستم فرستادم

  • عاولی اجو

  • هـــای سوییتم🍭🥺
    من لی جی ایون هستم🧃🥺
    تحت نظر کمپانی s_d دبیو کردم🥺💫
    سولو کار میکنم🥺🍫
    به طرفدار هام میگم کیتن😉✨
    یعنی بچه گربه🌞✨
    تو ام کیتن میشی؟ 🥺🌪🌸•-•
    چند روز دیگه یه مراسم به اسم ماما داریم اونجا کلی سوپرایز برای کیتنام دارم و به کمک شما کیتن ها احتیاج دارم.پس به خانواده ما بپیوند🥺
    ______________
    ساری کایوت اگه بابت تبلیغ ناراحت شدی 🥺🧁
    _لی جی ایون

  • صلام عصیصم •-•
    دوس داری ایدل شی؟•-•
    میتونی بیای توی کمپانی مح •-•
    اگر بخوایح سولوییست دبیو کنیح بعد انجام تکالیفت میتونیح دبیو کنیح •-•
    منتظرتم عصیصم •-•
    ___________________
    صاری بابت تبلیغ ●-●

    • اشکال نداره ولی مح خودم ایدلم🧁

    • اوک تنکس 💕

    • هـــای سوییتم🍭🥺
      من لی جی ایون هستم🧃🥺
      تحت نظر کمپانی s_d دبیو کردم🥺💫
      سولو کار میکنم🥺🍫
      به طرفدار هام میگم کیتن😉✨
      یعنی بچه گربه🌞✨
      تو ام کیتن میشی؟ 🥺🌪🌸•-•
      چند روز دیگه یه مراسم به اسم ماما داریم اونجا کلی سوپرایز برای کیتنام دارم و به کمک شما کیتن ها احتیاج دارم.پس به خانواده ما بپیوند🥺
      ______________
      ساری کایوت اگه بابت تبلیغ ناراحت شدی 🥺🧁
      _لی جی ایون.

    • عههههه به ریست سلام برسون باهم دوستیم 😹💕

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.