سلام.برگشتم با یه تست برای آرمی ها.امیدوارم خوشتون بیاد. (راستی یه تست برای سرگرمی هست)
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام.برگشتم با یه تست برای آرمی ها.امیدوارم خوشتون بیاد. (راستی یه تست برای سرگرمی هست)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تو عالیییییی هستی و جذاب و کیوت. خوب بود؟نظر یادتون نره
عالی بود ❤❤
آدم با سلیقه ، کیوت، دلنشین به تو میگن. آفرررین
شدم ادم با سلیقه دلنشین کیوت به تو. میگن افرین
هورا
تو عالیییییی هستی و جذاب و کیوت.
خوب بود؟نظر یادتون نره
ای مدونم 😂😂
تو عالیییییی هستی و جذاب و کیوت.
خوب بود؟نظر یادتون نر😀😀😀
آدم با سلیقه کیوت،دلنشین به تو می گن آفرین
نتیجه تست
آدم با سلیقه ، کیوت، دلنشین به تو میگن. آفرررین
اوهه
آدم با سلیقه ، کیوت، دلنشین به تو میگن. آفرررین
مرسییی
اجی کاملیا. توی یکی از تستا دیدم داشتی با دوستت حرف میزدی داداشت گم شده نجاتش دادی بعد چاقو خوردی این راسته؟ بگو بگو دارم دیوانه میشم 😭😭😭😭
ادم با سلیقه. کیوت. دلنشین. و بهت میگن آفرینـ🥳