4 سال پیش 14 اسلاید 894 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (62)
  • خب جون حوصله ندارم اینجوری مینویسم😐✌
    ا د : کوک
    ب : شوگا
    ب ر : وی
    بقیه هم همشون 😐✌
    اگر نفهمیدید چی گفتم اطلاع رسانی کنید باییی

  • مح‌اول‌نفری‌ک‌دیدم‌کوکی‌بود‌بعد‌بایستم‌شد‌جیمین^-^💕🍥
    و‌بایست‌راکم‌شد‌ته‌و‌کوک🥲🥢🌱

  • بایس رکر یعنی چی؟

    • دومین کسی ک تو گروه بیشتر دوستش داری

    • آهان فهمیدم 😄🍭💕
      مرسی 😘🍭💕

  • اولین نفر جییییین🥰💞🥰💞😍😍🥰🥰کرلش و بایسمم هس🤭🙃💞

  • اولین کسی ک تو بی تی اس دیدم همشون
    بایسم همشون
    بایس رکرم همشون
    کی باعث میشه گریه کنم همشون گریه کنن گریم در میاد
    فان ترین عضو همشون باهم باشند خیلی باحالن
    با کدومشون قرار همشون

  • سلام میشه فالوم کنید و به تستام سر بزنید منم همین کارو میکنم ❤️😙

  • من اولین کسی که دیدم جیمین بود که
    بایستم : تو بی تی اس جیمین
    بخواطر جذابیت جیمین
    فان ترین : جین
    با کی قرار بزارم امممم : همشونننن

  • اولین نفر : یادم نیس شاید کوک بود شاید تهیونگ چون داشتم از بلک پینک سرچ میزدم یادم نیس که کوک اول دیدم یا تهیونگ😐🥂
    بایسم:تهیونگ😐🥂
    بایس رکرم:جیهوپ😐🥂
    وقتی اعضا ناراحت میشن ناراحت میشم خیلی ولی هیچکدوم بی دلیل اشکم را در نمیارن مگر اینکه از خنده باشه😐🥂😂
    کی باعث خندم میشه : تهیونگ😐🥂😂
    دوس داری با کی قرار بزاری : تهیونگ😐🥂😂
    من رفتم سر قرار😐🥂😂
    #رد_دادگان😐🥂😂

    • جررررررر بسیم عالی موفق باشی😔😂💜👌

  • من بایست ندارم و اول هم همشونو با هم دیدم تو یه عکس

  • جمن شو بدم
    ته هشو بدم
    جین شو بدم
    کوک شو بدم
    هوپی شو بدم
    شوگا شو بدم
    نامی شو بدم
    کدومو بدم؟:/
    همه(همشو بدههه)
    مود خالص من در شرایت امتحان•-•

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.