9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من ایرانی اصیل هستم، حالا تو خونه ي ما من هنوزم خالی خالی نبات میخورم، چه حالی میده و اینکه...دمپایی دشویی هم همونی که گفتی😂 تازه من همیشه با خودم میگفتم چرا یه لیوان باید تو کیسه ی برنج زندگی کنه؟
دلم براش میسوزه لااقل یدونه دیگه هم بزارن از تنهایی در بیاد بدبخت
نه من همیشه میگفتم سنم ۲۰ هست😐
البته من همبازی نداشتم وقتایی که میرفتیم ترکیه با دختر عموم بازی میکردیم اونم کم،
بعدش تو هر بازی میمردم😐😂
و اینکه از بابا بودن متنفر بودم😐💔
من از اینکه بمیرم بدم میومد 😶
لعنتی با کلاس ترکیه میرفتی
هم بازی داشتی؟؟ 😗😂
همبازی که فقط دختر عموم بود
الان اونم رفته اسمونا
پس گوزن کی اهو هست؟؟
پسر خالش 😂
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
استان؟! ـــ تستام منظورم بود
اگح جایی اشتباه تایپی داشتم ببشخیدد☺️🍭