4 سال پیش 4 اسلاید 192 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (31)
  • دارم خودمو تو بیست سال دیه تجسم میکنم که چقد غمگینه🥲💔

  • اقا...

    تو خیلی پیاز داغ ریختی دیگه😆😆😆😆

    خیلی احساسی کرد😤😤😤😤

    اینجوریا هم نی😃😃

  • گایز یه خبر خوب...:] 🍓✨👐🏿
    بتص دگ دیسبند نمیشه چون اونا یک بار تاریخ دیسبند شدنشون رو به تعویق انداختن...:]🍓✨👐🏿
    پس اینقدر زانوی غم بغل نگیرید...:]🍓✨👐🏿
    اگرم دیسبند بشن ما فراموششون نمیکنیم...:]🍓✨👐🏿
    بعدشم شما الان نگران بیست سال دیگه هستید؟تو زمان حال زندگی کنید...:]🍓✨👐🏿
    اینو بدونید ارتش ارمی همیشه از بی تی اس حمایت کردن بی تی اس هم از ارمیا...:]🍓✨👐🏿
    یه همچین ارتشی به این بزرگی چطور میخوان بتص رو فراموش کنن؟...:]🍓✨👐🏿
    پس ناراحت نباشید...:]🍓✨👐🏿
    و به تستای منم سر بزنید..:]💗

  • به قول کیم سوکجین آرمی و بی تی اس پایان خوبی ندارن چون اصن پایان نمیابن😎😎
    اگه برن خب... راستش شاید ههمون فکر کنم یه چیزی رو گم کردیم، احساس تنهایی میکنیم،دیگه نتونیم مثل قبل شاد باشیم🥺🥺 ولی کاری آزمون بر نمیاد ۸ سال از خانواده‌شون دور بودن🤧دوست ندارم دربارش فکر کنم این موضع یکم که نه خیلییییی غمگینه طوری که....💔💔💔💔💔💔

  • خوش ب حال بچهاشون

  • عاه گلبم درد گرفت، بغضم گرفت، الان گریه میکنم 🥺😢😢😢

  • من که کل خانوادمو دوستامو آرمی کردم😂همکلاسیمم آرمی کردم😂😂

    • واو بابا ایول

    • والا😂

  • لعنتی الان اشکم داره درمیاد
    وسط جمع خانوادگی چطوری گریه کنم

    • منم 🥺🥺🥺

  • بغصم گرفت 🥺

  • هققققق😭ولی اسکال نداره من فقط شادی اونا رو میخوام💜😇😊

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.