4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نهههه خیلی ام خوبیییی
البته این که سه چهار روزه هیچ فعالیتی نداریم که هیچ ••| 💔
_کارینا
رئیس اصلا افتضاح نبودی ♪♣
ما گروهمون داره پیشرفت میکنه... چون کمپانی خوبی داریم 🌸❤️
اصلا رئیس بدی نبودی ••)
گروه های خوب دیگه ای هم هستن ..
_کارینا
عاژی صاری ولی یح سولوییست بی فعال میشم چون یه جا سولو شدم خعلی خوفه^^
کارینمح
من میتونم کاری کنم که کمپانیتون یکاز بهترین کمپانی های تستچی شه.
مشکلتون اینه که فقط گروه هاتون دیبو میکنن و وقتی دیبو میکنن به امون خدا رها میشن .
باید برنامه ریزی کنی رییس
میشه کمکتون کنم
همینجوری واسه گروه خودمون خوبه هم واسه گروه ها و سولوییست های دیگه هم برای کمپانی
اگه چند تا کار بگم انجام بدید قبول میکنی
-میونگ کی
اره بهتره
چرا پروف واتسابتون با پروف تستچیتون یکیه؟
(مونکوت فضول تر از اینم داریم؟)
اره😂
ما شما رو تنها نمی زاریم رئیس شما هم خیلی عالی هستی هم مهربون ما تا آخرش با شماییم🎀🌙
I Love You💔💔
که گفتح¿
ما نمیریم