تنها ترین عضو گروه ریوجین هستم😐✋
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
تنها ترین عضو گروه ریوجین هستم😐✋
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ریوجین آژوو عالی بود ممنونم ازت ❤️
یادم رفت بگم پارک جون هستم 😂
💖🎀
فردا مصاحبه دارین به کمپانی سر بزنید
عالی ممنون ریوجین 💞🥺
💖🎀
فردا مصاحبه دارین به کمپانی سر بزن
های صوییتی-🍓🥢ما گروه سان گرلز هستیم🦩🍨ما از 5 تا عضو کیوتی تشکیل شدیم🥡:پارک کنیا'🌍پارک جیسون'🥡یون هائون'🦩کیم می سو'☄ کیم سوک جی-🌊ما یه گروه تازه تاسیس هستیم و به حمایت تو نیاز داریم🌍🌙به فندوم ما میگن سان ارمی به معنای ارتش خورشید-🥢☄ خوشحال میشم به فمیلی زرد ما بپیوندی-💛🥐
گفتی5عضو ولی 6 تا اسم بود 😐
نه قشنگم ۵تا اسم هستش 1یونهائون ، 2کیمسوکجی. ، 3پارکجیسون ، 4پارککنیا. ، 5کیم میسو 💛😙
مطمئنی؟
ببخشید پارک کنیا ( کنیا) اومده بود پایین اشتباه کردم 😂