12 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ولی من هنوز از پیتر و عنبریج بدم میاد و در ضمن اونی رو آوداکداورا میکنم که به دراکو گفت منفی و بلاتریکس رو دوست نمیداشت
میدونستین خود بازیگر نقش آمبریج از نقشی که بازی کرده متنفره و بدش میاد
😂😂😂😂
تا انتقام دراکو رو از لوسیوس نگیرم اروم نمی گگریمممممممممم😠😠😠😠😠😠😠
این پسر به جذابی و کیوتی کی میگی منفیه🥺🥺💚
تا حالا عمو ولدی رو با دماغ تجسم نکرده بودم 😂😂😂
منم دقیقا حس تو رو به پلنگ صورتی دارم 😒
من تا لوسیوسو نکشم اروم نمیگیگیرم 😂😂😂
از پیتر و آمبریج به سختی نمتونم بگذرم😐😂🎼
حالا پیتر یه چیزی بعضی از فیلماش واقعا کیوت بوده ولی آمبریج کلا همه ی فیلماش رو مخه😒😒
والا دراکو کراش عظمه
آره دیگه اون کجاش منفیه کیوتچه پسرم💙
آمبریج کلا رو مخمه چه تو فیلم چه تو بیرون فیلم😂
آره کلا تو فیلما کلا رو مخه😒