4 سال پیش 12 اسلاید 370 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (22)
  • ولی من هنوز از پیتر و عنبریج بدم میاد و در ضمن اونی رو آوداکداورا میکنم که به دراکو گفت منفی و بلاتریکس رو دوست نمیداشت

  • می‌دونستین خود بازیگر نقش آمبریج از نقشی که بازی کرده متنفره و بدش میاد
    😂😂😂😂

  • تا انتقام دراکو رو از لوسیوس نگیرم اروم نمی گگریمممممممممم😠😠😠😠😠😠😠
    این پسر به جذابی و کیوتی کی میگی منفیه🥺🥺💚
    تا حالا عمو ولدی رو با دماغ تجسم نکرده بودم 😂😂😂
    منم دقیقا حس تو رو به پلنگ صورتی دارم 😒

  • من تا لوسیوسو نکشم اروم نمیگیگیرم 😂😂😂

  • از پیتر و آمبریج به سختی نمتونم بگذرم😐😂🎼

    • حالا پیتر یه چیزی بعضی از فیلماش واقعا کیوت بوده ولی آمبریج کلا همه ی فیلماش رو مخه😒😒

  • والا دراکو کراش عظمه

  • آمبریج کلا رو مخمه چه تو فیلم چه تو بیرون فیلم😂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.