گفتی تو تستچی اسم ازم نبردن بردم😂💖
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
گفتی تو تستچی اسم ازم نبردن بردم😂💖
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اندرومیداااااااااااا رییس گف اگه چاکلت بلو ها 50 تا بشن میزاره یه مارکو تبلیغ کنم 🤩🤩🙈🙈🙈
چه خوب
این مال قبلنها🙂
کمنرلاتنم🤣
هیهیهصححصخ۱ت
اسم ابجی من یاناست🦄
آندرومیدااااااااا
نامجونننننننم(بایسممممم😭😭)
جیننننننننن
شوگاااااااا
کرونا گرفتنننننننیحسکستسو
راستی کریسمس مبارک
اینجام
کریسمست مبارک
ارههههههه😢😭
اجی تست هارو گزاشتم برو ببین
همین الان میبینمم💞
راستی دبیو کردی؟؟
نه هنوز 😭😭
وایی چرا نهخ
اجی خدایی خیلی انلاینی🤣🤣🤣🤣
من چمدونم
😂😂😂
کلا انلاینم
🤣🤣🤣🤣
اجی اسمتو عوض کردی کمپانی هاروقاطی زدم..😂
الان خودم همه کارا رو میکنم تو بشین یجا استراحت کن😂
بسپرش به خودمممم همه کاراروانجام میدم 💖📜
برای چیزی همنگران نباش💕📜
مرسی اجی 😔😔😔😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘