شما فکرشو میکردید که بی تی اس عضو مخفی داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟💢💢💢 یعنی ۸ نفرن💜
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
شما فکرشو میکردید که بی تی اس عضو مخفی داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟💢💢💢 یعنی ۸ نفرن💜
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من الان رفتم تمام سایتای خارجی و غیر قانونی رو خوندم هیچ چیزی درباره ی این کیم فاردون نبود
چ مسخره این الکیه😐🥢
مث ت
تهیونگ مخفی نیسسسسس
چرا انقدر......ی
اگه تهیونگ میخواس بره توی آخرین لایوش میگف
بعدش ساخته ک ساخته
من کیم فاردون رو نمیدونم ول تهیونگ قبلا عضو مخفی بود ول الان نیس
تهیونگ تاحالا توی همه ی آهنگا بوده توی همه ی موزیک ویدیو ها بوده توی همه ی ران بی تی اس ها بوده توی همه ی لایو ها بوده توی همه ی کنسرت ها و جشن ها بودههههههه اصن ت ک حرف منو باور نمیکنی برو از خودش بپرس دفعه ی بعد ک کنسرت گذاشتن ازش بپرس ت ک توی کره زندگی میکنی و جیهوپ بهت نوتیص داده
ازش بپرس میخوای از بی تی اس بری یا ن
چیو موافقی :/