4 سال پیش 4 اسلاید 75 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (30)
  • آهان چشم فقط باید راجب اون هم تست درست کنیم
    _________________
    تست نه
    تکالیف رو تو نظر سنجی تکالیف بفرست به صورت کامنت🍓🍭

    • ببخشید چطور با عوامل در ارتباط باشم؟؟؟؟

    • ببخشی میتونم یه فن ساین داشته باشم

  • کاش میشد کارآموز ها هم معلم و... میشدن
    ___________
    آخه اینجوری سخت میشه واسه کار آموزها!🥺🍓

  • رییس ببخشید من کی دبیو میکنم؟

    • همه کار آموزان تا ۴ روز دیگه دبیو میکنن 🍓🍭
      فقط الکسی و هی مین ۳ روز دیگه چون زودتر اومدن 🦄
      البته بستگی به تکلیف نوشتن و فعالیت داشتن هم هست 🍨🍭

    • ببخشید تکلیف کارآموز ها چیه من که تست کارآموزیم رو درست کردم

    • ببخشید تکلیف کارآموز ها چیه من که تست کارآموزیم رو درست کردم
      ______________
      تست کار آموزی تو دیدم تکلیف رو باید بری تو تست تکالیف کار آموزان و انجام بدی 🥺🍭

    • آهان چشم فقط باید راجب اون هم تست درست کنیم

  • کمپانی عالیهههههه😍

    • تنکسسسسس😘
      ولی با وجود معلم و ... بهتر هم میشه😔🥺🍓

    • کاش میشد کارآموز ها هم معلم و... میشدن

  • وای مرسییییی🥺🤧💖

    • کاترین تویی؟ عزیزم؟ 💜

    • بله کاترینم💖
      امممم شما کارآموزین تو کمپانی درسته؟

    • سلام عزیزم به آیدل ها کمک کن
      در مصاحبه ها هم حضور داشته باش عزیزم 💕😁

  • قبولی 🥺🍓
    لطفا تست معرفی کارآموزی رو درست کن
    عکس آیدلی یادت نره🍭🥺🍓

    • رییس من ساختم

    • منم میخوام تو کمپانیت کار اموز شم قبولم میکنین لطفا 😢۲ کمپانی بخواطر اینکه ایدلی که انتخواب کردم چشماش ابی یا سبز نیست قهوه ای هستش قبولم نکردن 😭😭😭تو قبولم میکنی دیگه 😭؟

    • و بخواطر اینکه سنی که انتخواب کردم پایینه قبولم نکردن تو لطفا قبولم کن 😭😢

    • رفتم تستتو دیدم گفتی پایین ۱۰ سال قبول نمیکنی من ۹ سالمه و ۲ ماه دیگه ۱۰ سالم میشه قبول میکنی ؟

    • باشه 🙂

    • باشه اشکالی نداره 🤗

  • هاعی•-• 💕
    مح صاشا عصدم🥥🧚🏼‍♀️
    تازح دبیو کردمح^^🌵🥀
    بح حمایت نیاز درم🥺💖
    اصم فندومم اصکای هصد:]🌿🌸
    اصکای میشیح کایوتمح-؟!🙆🏻‍♀️🍦

  • وایی کمپانی تون خیلی خوبه😍💖🖇️

    • تنکس💕🥺
      کار آموز میشی🍓🍭؟

    • بله 💕اسم اصلی:ستایش 💕اسم آیدلی: لالیسا مانوبان💕اسم استیج: لیسا💕قد آیدلی : 167💕سن آیدلی: 24💕وزن آیدلی: 44💕جنسیت: دختر 🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.