4 سال پیش 6 اسلاید 37 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (15)
  • عزیزم اوتاکویی ن... اوتاکو دوما دوس دارم ولی گشادیم میشه😐💔

  • فن اوتاکویی::میساکی توی دیگری
    اسم اوتاکویی::میساکی می
    عکس اوتاکویی::ساکورا

  • سلام خوبی ؟ من همون هستم که دنبالم کردی،،،، تو طرفدار انیمه ای؟؟ من زیاد انیمه رو نمیشناسم گلم ببخشید ،،..... اما سعی میکنم کمکت کنم 😜😘😘😘💓💗💗👾اگر انیمه دوست داری حتما* آبجی کوچیکه تنبل اوماروچان* رو ببین

  • ¹:انیمه‌مای‌هیرو‌آکادمی‌و‌اومارو‌چان‌‌دوست‌دارم‌•-•💙
    ²:اسمم‌Akari[آکاری‌]^-^✈
    ³:قیافم‌اوماروچان‌:)☁️

  • اجیت میشم اوتاکویم اسم اوتاکوییم : مینای چان
    عکس مورد علاقه انیمه ایم خب چگونه بگم عکس همه ی انیمه ها
    فن انیمه اتک آن تیتانم چون تا فضل ۵ دیدم

  • فن اوتاکویی: ساسکه اوچیها از ناروتو👑
    نام: کارمن اوزوماکی💕
    عکس مورد علاقه: ناروتوی دختر در حال حرف زدن با ساسکه❤

  • آجیت هم میشم لیندا ¹⁰ ^-^💙✈☁️

  • من عضو میشم
    اجیم میشم آرزو ۱۲ سالمه😊

    • منم ۱۲ سالمه چه جالب😘😍🥰💜

  • من میام•-•✈☁️
    فقط میشه بگی منظورت از فن اوتاکویی و اسم اوتاکویی
    و عکس اوتاکویی چیه؟'^'💙

    • سلام کیوتم منظورم اینکه اگه میخوای بیای باید ی اسمی ب غیر از اسم اصلیت داشته باشی واینکه شخصیت انیمه ایتم باید بگی
      مثلا من انیمه نورلند و قمار باز و دوست دارم اسم انیمه ایم زروتو و شخصیت زروتو توی انیمه قمار باز رو دوست دارم تامام(:

    • آهان الان میگم^-^✈☁️

  • اجو مشم رصتا ۱۴

    • خشبختم عاجی
      منم پریم ۱۴سالمه
      کلاس چندمی؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.