😇😊😊😊
سلام ، خوبین میدونید خیلی از ما ها دلیل بعضی از کار های مامان هامون رو نمیفهمیم با خودمون میگم مگه من بچم که هی بهم میگن این کارو بکن این کارو نکن خب من چندتاشو اینجا میزارم بعدش یباین بهش فکر کنیم🌸
۱-چرا هر جا که میریم حدود هشصد دفعه بهمون زنگ میزنن شاید باخودمون بگیم من که دیگه بچه نیستم😑 خب بیا بهش بیشتر فکر کنیم: ما همون یه حیوون خونگی داشتیم یا حداقل جوجه رنگی همون داشتیم خب و قتی که مابیرون میرفتیم اون توی خونه تنها بود دلمون شور میزد،وقتی هم مریض میشدن چقدر نارحت میشدیم ، حالا تصور کن مامانت تورو نه ما نگه داشته برای به دنیا آوردنت کلی درد کشیده وبعد با جون دل بزرگت کرده این نگرانی دیگه طبیعی هست
۳- چرا وقتی داریم میریم مهمونی حدود هزاز تا نصیحت میکنن که موضوع اعصابمون رو خورد میکنه بیان بهش بیشتر فکر کنیم :مامان هامون دوست دارن ما توی اون جمع بهترین باشیم و اینارو جهت یاد آوری میگن وخوب بستگی به اون جمع یه چیز هایی رو بهمون میگن ، چون بعضی ها از رو نفس کشیدنمون هم قضاوتمون میکن
خب اگه یکی از اخلاق ها مامانتون شمارو ناراحت میکنه راجیش فکر کنید واگه دوست داشتید بهم بگید
اگه دوست داشتی لایک کن🌷🌹
خداحافظ✋✋
خیلیی خوب بود افرین🙃🙃🙂👍❤️❤️
مچکرم
خیلی منطقی فک میکنی:))♡
امیدوارم افرادی مثل تو زیاد شن.....💕
عالییی ❄
ممنونم 🌹