5 سال پیش 10 اسلاید 1,061 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (145)
  • منم خیلی فضولیم گلیده بود 🤣 در کل خوب بود ولی پسرونه نبود ( به غیر از بخش کت و شلوار )

  • به رمانم اگه خواستید سر بزنید🖤🖤🖤
    پلیسیه و به بی تی اس و میراکسل و... ربطی نداره🖤

    • سلام من اکانت قبلیم پاک شده باید اکانت فعالیت میکنم مرسی از نظرت

  • چقدر آسون من کم تر از ۱ ثانیه انتخاب کردم
    راستی a b مخفف آلا و بردیا نیست؟
    آلا که اکانتش جداست
    با عرض پوزش همزه پیدا نکردم😬

  • سلام اقایون محترم من یه دخترم در بقیه تستای پسرونه دخترا بودن وقتی رفتم تست دخترونه پسرا ریخته بودن تو گلم چرا میایی اون موقع میگی دخترا فضولن دیگ به دیگ میگه روت سیاه
    مافرشته ایم فقط برا سر گرمی از طراف میایم تو تستای پسرون وگر نه مارو چه به مارول ودی سی
    درضمن ما نمیگیم دیزنی خوبه نه من از دیزنی بدم میاد راستی اعتراضم نکنید

  • والا من دخترم اومدم ببینم رویاهای شما چیه ولی خب توضیحاتت غلط بود رباهای هممون می ارزه به مردن چرا بین ماها فرق میزاری خب انو ول کن
    ولی واقعا بعضی از رویاهاتون خیلی کوچیکه کاش دخترا هم مثل شما پسرا رویاهای کوچیک داشتن من برای شما پسرا و دخترا آرزو رسیدن به رویاهاتون رو میکنم

  • ۲۳ تا پسر آرمییییییییییی اوهههههههه

  • هیچ دوراهی سخت تر از
    جیمین یا شوگا
    کوک یا وی
    هوپی یا یونیگی
    نیست😂😂
    جان ما من بین بریونی و پیتزا موندم کدوم بهتره؟؟؟

    • مرسی🥰 نمیدونم😅

    • 🤩🤩آرهههه🤩🤩
      من بین کوک و موچی و وی میمونم همش🤩😶
      و من کع پیتزا رو ترجیح میدم😋😋🍕🍕🍕

    • من تازه بین یونگی و وی و موچی و کوکی میونم کمکککک🤣🤣

    • من که راحت بین پیتزا و بریونی پیتزا رو انتخاب کردم😊😉☺😌😋

    • ولی بازم فقط موچی
      ج💖ی💖م💖ی💖ن
      💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
      💖لاو کیوت و گوگولی من💖

  • خیلی سخت تر از مال دخترا بود دخترا میگن شلوار جین یا خودی که من هیچ کدومو ندارم اما PS4 دارم من هیچوقت به ps5 خیانت نمیکنم لپ تاب هم بیشتر دوست تا کامپیوتر

  • اصلا گفتی ماله پسراست بیشتر تشویق شدم برم باشه بابا شما پسرا خوب🤮

  • میگما...
    من بی حوصلگی بهم فشار اورده دارم هی جواب نظرات این و اونو میدم.
    🤦🏻‍♀️
    چیکار کنم؟؟؟؟

    • نمدونم برو اهنگ گوشکن😉.... راستی همینجا باش😋 خیلی خوبه نظرام مره بالا😅

    • 😃😃چشمممم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.