های کیوتام من ایدل کمپانی TGT هسدم 🌙⭐☁️🎐🌸
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
های کیوتام من ایدل کمپانی TGT هسدم 🌙⭐☁️🎐🌸
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ
هلوکیوتم؛ ما‹ترایبی›هستیم!🐤🍓
ماطرفدارهامونرو‹تروی›صدامیزنیم🐈🌸
گروهمااز³عضوزیباوبااستعدادتشکیلشده!🦋
¹یری💕 ²یونجی💕 ³یییول💕
پسهرچهسریعتربیاوتروی ماشو!^^🧸🌿
دخترایترایبیمنتظرتن!•-•💜🥀
ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ
دبیوتمبارک!•-•✨
منفنتموحمایتتمیکنم^^🍊
-یری
منم فنتونم و حمایتتون می کنم لاوام ☁️
رئیس فنتم🤍🍃🥺
لاولی فور اور اند اور🍓🍭🤍🥺
(رئیس میشه میس هلن صداتون کنم؟🥺🍓🍃)
هیه فن منم شو کارینم
مرسی کیوتم چه لاولی کیوتی 🧸🍦
بله چرا نشه
کارین همون کارینایی؟😂🤍🍃
چرا ک نشم حتما میشم:))🍓🥺
فنتم آجووو🤍
میص اجوی خوشملم 🧸🍦
فنتم رییس🌸
ممنون کیوتم 🌙⭐☁️
محاولینوبزرگترینفنتم•-•☝💕🔥
لاولیفوراورررررررررر
میص لاولی خوشملم 🧁🍦
فن منم شو جین هو کارینم😐🪄