دخترای کیوت😻ببینید اول همه با اکانت آیدلیتون یه کامنت بزارید و اعلام حصور کنید ببینم تا کجا پیش رفتید🕊️💞اولیویا تو لیدری و سریع امانت گروه رو تشکیل بده تا بگم باید چیکار کنی❣️
دخترا ببینید الان ما هیچ فنی نداریم چون لیدر اکانت رو تشکیل نداده و تبلیغات نکرده و اگر همینطور پیش بره از همه ی کارا جا میمونیم😕الان کدوم عضو میتونه اکانت رو تشکیل بده؟ هر عضوی میتونه به من بگه سریع❤️💞حالا تو اکانت چیکار میکنیم؟ اصلاید بعد💝
عکسی که تشکیل دهنده ی اکانت باید بزاره پروف اکانت اینه🕊️
به زودی میخوایم آهنگ جدیدمون رو بیرون بدیم پس دخترا آماده باشید چون اولین آهنگ رو من براتون میزارم بعدیارو به ترتیب خودتون مینویسید❤️💞دخترا همه عکس خودتون روی پروفتون باشه(عکس آیدلی) •-•߷︎اسمای واقعی آیدلا رو بهتون میگم لورا:ناکیونو(تو گوگل باید بزنید ناکیونگ آیدل میاره) مینجی:سروم(اینم باید بزنید سروم آیدل تا بیاره وگرنه سروم میاره😐💔) اولیویا:جیون(تو گوگل بزن جیون آیدل) گایز ببینید تو گوگل سرچ کنید بیوگرافی بوتوپس(بوتوپس یه گروهه واقعیه) بزنید بوتوپس در مجله تایم خودتونو پیدا کنید اونجا از خودتون عکس هست😻😻💗
در ضمن برام از علاقتون بنویسید رنگ مورد علاقه اخلاقا و اینا..... برای تشکیل اکانت لازم داریم🙂❤️💞
سوالی داشتید تو کامنتا بپرسید𓅪
سلام رئیس...من عکس پروفایلمو درست کردم و اینکه میتونم اکانت رو بزنم،من میتونم اکانت رو بزنم؟که بعدش تبلیغ کردن و کامنت و.. رو شروع کنیم🐇💜
آفرین سویییییییتم💞💓🕊️
رح تو تشکیل بده اگ مشکل نداری کمک بزرگی میکنی•-•❖
چشم حتما،فقط اینکه من یه ا.ک.ا.ن.ت یه هفته پیش زدم ولی هیچ تغییری توش ایجاد نشده حتی اسم درست هم نداره...ا.ی.م.ی.ل و ر.م.ز همون ا.ک..ا.ن.ت رو بدم؟یا یه ا.ک.ا.ن.ت جدید درست کنم؟
لورا هیچ فرقی نداره هر جور راحتی 🙂🕊️💞
رئیس من الان اومدم دیدم کامنتم منتشر نشده.....لطفا به نظرسنجی ک گذاشتم سر بزنین و وارد ا.ک...ا.نت شین..:)