بریم
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بریم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من فن لوکی ام صرف بخاطر احساسات پیچیده وزیبا یش است . او خیلی مقابله کرد او همه چی راتحمل کرد اون از ثور متنفر بود ولی جانشو فداش کرد. وحقم داشت بعضی خیانت های که به ثور کرد را انجام بده چون اون نیاز به خالی کردن عقده هایش کرد.
عالی ولی دردناک بود. لوکی خفن ولی پر از مشکلات . من میدانم وقتی که هیچکس بهت اهمیت نمیده درکت نمیکنه و بهت میگن هنوز بچه ای چه حالی داره. اون وقت احساس مکنی یک سنگ ازت بیشتر ارزش داره .احساس میکنی تودنیا هیچکس بهت نیاز داره. آنوقت تبدیل به خدای شرارت خفن ،جذاب و فداکار میشه .
لوکی زندگی دردناکی داشته ...... 😭😭😭 درکش میکنم
هییی دقیقا... من کاملا درکش میکنم 🙂 اون زندگی خیلی سختی داره 🤧
کودوم *** با وجود این همه سختی ای که لوکی کشیده بازم ازش ممکنه بدش بیاد-_-💔
یک عدد... عذر میخوام ولی خر 😂😐💔🤧
خر ها هم انقدر نفهم نیستن شعوناتشون بالاتر از ایناس😐😂💔