سلام و درود بر همه دوستان
13 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام و درود بر همه دوستان
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
زوتوپیا رو دوص دارم فنم نیک
عالی بود خلاصه من همیشه تیپ رسمی و لش و هاوایی میپوشم:))
بسیار عالی!
جوای=جولی توی زوتوپیا
آبانی ام و کاملا درست بود :)
تست لایک شد هانی🙃💕
گفتی زوتوپیا یاد زلوبیا افتادم😂😂
ممنون
😂😂😂
سوپر گرل
ابانی ام
اوم خوب نوشتی:)
ممنون که نظر دادی
لایکیدم ❤️
هارلی کپین(هارلی کپین)😂😂
ممنون
😂😂😂😂
بهمنی ام و این خصوصیات و دارم 💜
ابدا (آیدا 😂)
بانوی جغدی در انیمیشن خانه جغد 🦉🏠
😂😂😂
آبانی هستم🙂
چالش: کت نوال (کت نوار)
تیریم و کاملااااا درست بود
ممنون که نظر ادی
اشتباه بود برای من💔
خیلی خوب بود💙🖤
بعضی وقتا پیش میاد
خیلی ممنون
آره میدونم😅چون خودمم تست ویژگیهای ماه ها درست کردم، ولی همش برای بعضی ها اشتباه بود ولی برای بعضیا درست بود🖤💙
😘😘
اره دقیقا^-^
ناناص بود
میسی هانی😊
خوب بید:/✨🍉
خیلی ممنان=|