5 سال پیش 5 اسلاید 53 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (10)
  • رییییییییییسسسسسسسسسسسسسسس
    کجاییییییی جون دللللللل؟😑

  • رئیس من کی دبیو میکنم؟

  • ی سوال رئیس سونگ...
    من تا الان دو تا از تکالیف رو انجام دادم.
    برای دبیو باید چند تا تست بگیرین ازمون؟

  • های کیوتی دلت می خواد آیدل شی ؟کمپانی ما YBG کارآموز می پذیره 🤗🐥فقط باید بیای تو تست (کمپانی YBG ) 🤍🍭کامنت بدی و شرایط ات رو بگی کیوتی 😝توضیح بیشتر تو تستمه 🍭🧁منتظرم کیوتی 💕🖇لطفا بیا 🥲🥺🍭

    • ببخشید ولی همه اینجا کار اموزیم😊
      و کسیو نداریم که بخواد بیاد تو اون کمپانی😁

    • من خودم ایدلم کاراموزهامم کاراموزن😐😹

  • یک سوال؟
    منیجر هم داریم؟
    البته بعد این کار اموزی
    راستی تا کی کار اموز هستیم و کی دبیو میکنیم؟😁

    • نه منیجر نداریم🥺🍓
      اگه تکالیفتون خوب باشه ۳ تا پنج روز

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.