5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
رییییییییییسسسسسسسسسسسسسسس
کجاییییییی جون دللللللل؟😑
رئیس من کی دبیو میکنم؟
ی سوال رئیس سونگ...
من تا الان دو تا از تکالیف رو انجام دادم.
برای دبیو باید چند تا تست بگیرین ازمون؟
فعلا موقع دبیو گروه اوله شما هم زود دبیو میکنی🥺💛
های کیوتی دلت می خواد آیدل شی ؟کمپانی ما YBG کارآموز می پذیره 🤗🐥فقط باید بیای تو تست (کمپانی YBG ) 🤍🍭کامنت بدی و شرایط ات رو بگی کیوتی 😝توضیح بیشتر تو تستمه 🍭🧁منتظرم کیوتی 💕🖇لطفا بیا 🥲🥺🍭
ببخشید ولی همه اینجا کار اموزیم😊
و کسیو نداریم که بخواد بیاد تو اون کمپانی😁
من خودم ایدلم کاراموزهامم کاراموزن😐😹
یک سوال؟
منیجر هم داریم؟
البته بعد این کار اموزی
راستی تا کی کار اموز هستیم و کی دبیو میکنیم؟😁
نه منیجر نداریم🥺🍓
اگه تکالیفتون خوب باشه ۳ تا پنج روز