5 سال پیش 6 اسلاید 103 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (49)
  • توپسری یا دختر؟

  • های داش بزوگه🍫🍉

  • ADRIAN🐾
    | 2 ماه پیش
    اجی واقعا رفتی فال گرفتی
    میشه کامل برام تعریف کنی
    لطفاااا
    ADRIAN🐾
    | 2 ماه پیش
    من ممکنه پنج سال دیگه تصادف کنم؟!
    تورو دعوت کنم!؟
    من و تو که از هم دوریم که🥴خدایاااا
    __
    Faeze
    آنلاین
    2 ماه پیش |
    نگران نباش عزیزم
    گفت اگه نگی هیچی نمیشه
    منم منظورشو نفهمیدم ولی هرچی هست ، به نظرت ارزش امتحان کردنو دارهه ؟!؟
    نه که نداره 😑😪🤐🤐 پس نوموگوممم
    ولی باهات دوستوممم🙂🙂 هرچی دوریم ، به هم نزدیکیم 😂😂😂از خودم ساخیتم🤩شاعر شدم😂

  • سلام آدرین....
    من قضیه رو گرفتم.... تو خودتی ولی شخصیتتو عوض کردی درسته ؟؟ من نمیدونم و منظورم این نیست که تو اون پسر 17 ساله ای و یا ساجده ی 13-14 ساله...
    فقط میخوام بدونم همینی هستی که من میشناختمش یانه... آخه رفتم تو نظرسنجی ها، قسمت " هرکی تاحالا تست های منو دیده ... "
    و اونجا ... اون پسری که اسمش adrian بود، ایندفعه با پروفایل و اسم تواین پیاماش اومده بود... ببین اینارو یادت میاااد؟

    • سلام عزیزم
      ببین اون ساجده ای که پونزده سالش بود و خودشو جای یه پسر 17 ساله جا زده بود در واقع دوست من بود
      من اوایل که وارد تستچی میشم تابستون رو که به کل نمیام
      اوایل پاییز هم یکی دو هفته ای میام اما دوباره میرم و از اون دوستم که دروغ گفت درخداست میکنم جای م بیاد
      من از این کارایی که اون کرده اصلا خبر نداشتم و کاربرا اینجور بهم گفتن

  • پس......😲
    ام....😓
    آرین چی شده مح اکانتشو ندارم😟
    منتشر شه

    • وااای خداااااا😩😩😩
      ببین
      همه چی دروغ بود
      اون ساجده ای که 15 سالش بود
      دوست سابق من بوده که همتونو گول و زده و الان از تستچی رفته
      آرین ساخته ذهن اون بوده
      اصلا ارینی وجود نداره
      اوکی؟!
      من الان یه نفر دیگه ام اونو با من اشتباه نگیرید هی بیاید بم فش بدینا😐💔

    • ای خدا مح چه بدبختم😣😓
      باوشه ممنونم که گفتی
      منتشر شه

    • حالا
      ناراحت نباش

    • آخه......
      مح.....
      فک کردم میدونی چیزه😣
      منتشر

    • نه نمیدونم!
      فکر کردی چی مخملم؟! ಥ_ಥ

    • مگه دخمل نیسی؟!

    • چرا هستم عزیزکم!
      چطو؟!

    • همینطوری🙂💔

    • حیحಥ_ಥبه هر حال گذشته ها گذشته
      حالا.... میشه اجی بشیم؟!
      البته اگر بخوای!

    • البته مرینتم ۱۳ سالمح

    • خوشبختم اجی مرینت🥺😍من برم اجی
      بد از ظهر بازم میام
      بای بای💖

    • بای✋🏻🙂

  • عع کوشولو سلام🙂❤️:/

  • فالویی بفالوح

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.