9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
جرر چه زود بزرگ شدیم😐💔
از همه بیشتر از اون پشتی ها و صابون ها خاطره داشتم
ولی من الان از اون صابونا دارم پارسال خریدمش ولی ازش استفاده نکردم رنگشم نارنجیه😂😂💔
وای من کل زندگیم همین چادر زدنه بود 😢😍😭😍💙
پشمااام واقعاخیلی خوبه اصلا حق ریزونه اون شبکه تلویزیونههه اههه اخرم حذفش کردن
😥😥😢😢🤣🤣🤣🤣
حق به معنای واقعی
یه چیزی میگم ولی قطعا باورتون نمیشه ما دوباره پرشین تون داریم یا یه شبکه که دوباره کارتون های پرشین تون رو با آرم پرشین تون نشون میده وقتی دیدم از خوشحالی بال و پر درآوردم😂
اسلاید 6من هنو تو کشوم دارم
البته واسه چند ساله پیشه هنو استفاده نکردم 😂حتی یدونه 😂
واییییی یادش بخیررررر
من سال ⁹⁰ ام ولی همش رو تجربه کردم :) نمیدونم چرا همه فکر میکنم ما خیلی لوسیم و گود..زیلا خالم گفت دهه نودیا گود....زیلان:)
چون بیشتر از سنتون می فهمید مثل ما دهه هشتادی ها
خب اکثرا هستن مثل خواهر من
میدونی هر دهه نوستالژی خودشو داره
منم تو 90 بدنیا اومدم ولی با همش خاطره دارم
عااح یادش به خیر 💔💔
ولی به شدت با چوب شور ها موافقم🤣🤣💔
اهوم